Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
GS ger snabbare växlingar dock måste man ha koll på vad man gör annars havererar det. Vet inte hur många GS växlar man bytt på verkstaden bara för att många inte fattar det där med extremlägen och den korta armen.
om du har en GS växel med korrekt kedje längd kan du inte använda störrsta störrsta, dvs 44/32 då riskerar du att växelörat slits av om du trampar på lite för kraftigt eller att växelföraren hamnar inne i hjulet om man har riktig otur.
är kedjan lång nog fungerar det utmärkt.. däremot så blir det så att kedjan "hänger" när man kör minsta fram och de mindre bak (förutsatt att man har 22-26 som minsta klinga).
2delat = gs
3delat = sgs
visst går gs med tredelat.. men det fungerar inte 100% genom hela registret.
ja, de fick jag starka varningar om första gången jag körde short cage, de va på min Moongoose iboc comp
92a:) ..med en super kort shimano DX vxl...den hojen glömmer man aldrig, en ren tävlingshoj för 5555,-