Gx eagle kedjor klena?
Kraft = belastning på kedjanttfh sa:Belastning på kedjan menas, se Richens inlägg.C-dale sa:Nej, ju större bakdrevet är desto mindre kraft behövs för att klara en viss lutning.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kraft = belastning på kedjanttfh sa:Belastning på kedjan menas, se Richens inlägg.C-dale sa:Nej, ju större bakdrevet är desto mindre kraft behövs för att klara en viss lutning.
rddevil80 sa:Min NX Eagle kedja hade en hel del defekter efter 3 månaders användning.
Har nu beställt KMC X12 Ti-N Gold i hopp att den är bättre!
mv70 sa:Värsta ja sett! Eagle kedjan på bild är det nå billig kopia eller nåt ;)
NiclasY sa:Var tvungen att kika på min egen GX-kedja nu. Inga sprickor, vilket var väntat efter jag sällan har problem med kedjor.
(Enda gången var en 10s Ultegra för många år sedan. Jag tror att shimano medgav vissa program då)
kais01 sa:om det inte är en dålig batch??
tyder väl detta på att vägs ände när det gäller smala kedjor och smala sidopaneler med tydlighet har passerats.
thomalin sa:Verkar alltså vara en dålig batch.
Det är lätt hänt att rykte blir fakta! ??kais01 sa:skönt att höra om den dåliga batchen.