Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
SuperApe sa:Kan inte någon kila till Roslagstull och rapportera om huruvida cykelbananen plogats norrut därifrån? En lite rapport vid sådär 16 blir bra. Är inte så sugen på att gå hem också. Jag bjuder på glass.
Totteman sa:Cyklade 200 meter, insåg att det inte funkar. Hem och bytte om till civila kläder,,,väntade på bussen i två olika omgångar...den kom inte.
Mr Orange sa:Remdrift som skulle vara så driftsäkert och underhållsfritt. Kejsarens nya kläder.
Reivennob sa:SuperApe sa:Kan inte någon kila till Roslagstull och rapportera om huruvida cykelbananen plogats norrut därifrån? En lite rapport vid sådär 16 blir bra. Är inte så sugen på att gå hem också. Jag bjuder på glass.
Det är typ plogat. Just nu kanske 5 cm snö ist för 20-25. I vart fall den biter jag ser från fönstret. Har kontor i de gula byggbarackerna mittemot kräftriket.
Mr Orange sa:Ha!
Remdrift som skulle vara så driftsäkert och underhållsfritt. Kejsarens nya kläder.
JLarsson sa:staine sa:DT sa:Perfekt start på dagen med huvudvärk, valvaka sedan 03 och Trump-seger. Nu dags för Ebola-expressen till jobbet. Sedan blir det spännande att se hur mycket börsen rasar. :-)
6,5%, gissar
Jätteras. OMXS30 -1.59%
Reivennob sa:SuperApe sa:Kan inte någon kila till Roslagstull och rapportera om huruvida cykelbananen plogats norrut därifrån? En lite rapport vid sådär 16 blir bra. Är inte så sugen på att gå hem också. Jag bjuder på glass.
Det är typ plogat. Just nu kanske 5 cm snö ist för 20-25. I vart fall den biter jag ser från fönstret. Har kontor i de gula byggbarackerna mittemot kräftriket.
mattel sa:fantastisk. jag tog bara fel cykel idag.
trafikansvarig i solna borde ha en brinnande bajspåse fäst på röven..
dans sa:Minnesvärd.
Hoppades att cykelbanan förbi Ålkistan ändå skulle vara plogad. Mer fel kunde det inte bli, här kom precis också en trippel av plogbilar på stora vägen och vräkte tonvis med snö in på GC-banan. Då kom dagens höjdpunkt (möjligen årets), blev omåkt av en skidåkare (!). Såg att han hade klubbkläder med Turebergs IF (min gamla klubb) så växlade några ord.
Selast sa:Mr Orange sa:Ha!
Remdrift som skulle vara så driftsäkert och underhållsfritt. Kejsarens nya kläder.
Jag är också förvånad för hittills har remmen levererat fantastiskt, möjligtvis har jag för dålig spänn på remmen. Får kolla när jag fått på den igen.
Jag ska inte gnälla egentligen. 11-delat 105 är inte bra i modd heller. Kuggar över hela tiden. Min MTB med 9-delat XT är klart mer driftsäkert.Selast sa:Selast sa:Mr Orange sa:Ha!
Jag är också förvånad för hittills har remmen levererat fantastiskt, möjligtvis har jag för dålig spänn på remmen. Får kolla när jag fått på den igen.
Kan nu konstatera att remmen hade alldeles för dålig spänning och det var säkert därför som snö och is kunde bygga upp på tänderna. Nu åtgärdat så imorgon försöker vi igen!
dman sa:Det var lite småroligt med snökaoset imorse men nu börjar jag bli lite oroad att jag få gå hem...
Är det någon som har koll på:
- Roslagsgatan i Stklm
- Cykelbana mellan Roslagstull och Norrtull (längst Cedersdalgatan och Wenner-gren)
- Cykelbana från Norrtull till Haga Norra i Solna (längst E4:n, vilken sida är det som plöjas?? Imorse sidan länst kyrkogård var totalt orörd, kanske är den annan bättre?)
tack i förhand!
Bodie sa:Den första plogbilen såg jag i Hammarby Sjöstad.
dman sa:Det var lite småroligt med snökaoset imorse men nu börjar jag bli lite oroad att jag få gå hem...
Är det någon som har koll på:
- Roslagsgatan i Stklm
- Cykelbana mellan Roslagstull och Norrtull (längst Cedersdalgatan och Wenner-gren)
- Cykelbana från Norrtull till Haga Norra i Solna (längst E4:n, vilken sida är det som plöjas?? Imorse sidan länst kyrkogård var totalt orörd, kanske är den annan bättre?)
tack i förhand!
mao sa:Funderar på att tränga in mig bland kollektivresenärerna på hemvägen om vägarna är lika illa röjda som i morse.
Stumpy sa:mao sa:Funderar på att tränga in mig bland kollektivresenärerna på hemvägen om vägarna är lika illa röjda som i morse.
Inga bussar går från Gullmarsplan rapporterade precis sonen som skulle hem till Tyresö från skolan på Söder.
JMT sa:Sprang om några stackars cyklister, Solna hade inte plogat någonstans, misstänker att de väntar på att snöfallet slutar. Springer nog hem också.