Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
skrotfot sa:Helvete vilken kass kondition har har. Schweizernöt, vin och chips blir man väl i form av?
nikasp sa:Inte blivit av med min förkylning riktigt så det var tunga 19 med motvind, dubb och 7 m/s motvind då jag lämnade på dagis idag. Hoppas på minus igen för jag orkar inte byta däck.
NLC sa:nikasp sa:Inte blivit av med min förkylning riktigt så det var tunga 19 med motvind, dubb och 7 m/s motvind då jag lämnade på dagis idag. Hoppas på minus igen för jag orkar inte byta däck.
Köp fler cyklar. =)
nikasp sa:Vi har 7 st i garaget tillsammans men jag hatar min gamla tunga hybrid och mina andra två är MTB. Fast det var ett tag sen jag köpte cykel :)
NLC sa:nikasp sa:Inte blivit av med min förkylning riktigt så det var tunga 19 med motvind, dubb och 7 m/s motvind då jag lämnade på dagis idag. Hoppas på minus igen för jag orkar inte byta däck.
Köp fler cyklar. =)
nikasp sa:Nu har jag fått flera SMS och två telsamtal från blodgivningen och inte haft feber på 1½ vecka. Kanske toppa den usla formen med att tappa ur 4,5 dl också?
Tommy N sa:Men måste ha två uppsättningar med kompletta däck så man orkar byta bort SMW när det är barmark och plus. Yay, en till sak att köpa. Tänkte jag skulle börja gå plus nångång på denna pendlign vs bil :(
skrotfot sa:Helvete vilken kass kondition har har. Schweizernöt, vin och chips blir man väl i form av?
Höjdarn sa:Det var länge sedan jag skrev här nu. Jag cykelpendlar fortfarande till jobbet, 6km dagligen förutom helgerna då jag är ledig. Jag skaffade ett nytt batteridrivet frontlyse sen senast och ett nytt navdynamolyse. Det var inte särskilt lätt att få igenom sladden genom gaffeln, men det gick tillslut.
Och så undrar jag, ni som kör med reflexväst var gör ni av ryggsäcken? Ryggsäcken täcker ju faktisk för västen. Är det bara pakethållaren som gäller eller klär ni in väskan i en reflexväst? Eller man kanske ska sluta köra med ryggsäck? Tips, någon?
Trevlig Söndag!
Tack för tipset!Peth sa:skrotfot sa:Helvete vilken kass kondition har har. Schweizernöt, vin och chips blir man väl i form av?
Vitaminbrist? Gula vinegum är c-vitamin.
skrotfot sa:Tack för tipset!Peth sa:skrotfot sa:Helvete vilken kass kondition har har. Schweizernöt, vin och chips blir man väl i form av?
Men jag hade först tänkt att försöka börja snusa även när jag sover, känns som jag borde bli lite lugnare under sömnens timmar och känna mig ännu mer utvilad när jag vaknar. På så sätt borde jag få mer ork att låtsas vara ett pendlarsvetto.
skrotfot sa:Tack för tipset!Peth sa:skrotfot sa:Helvete vilken kass kondition har har. Schweizernöt, vin och chips blir man väl i form av?
Men jag hade först tänkt att försöka börja snusa även när jag sover, känns som jag borde bli lite lugnare under sömnens timmar och känna mig ännu mer utvilad när jag vaknar. På så sätt borde jag få mer ork att låtsas vara ett pendlarsvetto.
federico sa:21 November
Varför? Dubben är väl den enda anledningen till att köra på det däcket?Mange. sa:Ryckte dubben ur ett schwalbe winter och monterade bak. Blev ett bra resultat.
perzzon sa:Blink-idoter verkar kommit ut i gbg nu. Möter en per väg ungefär senaste dagarna.
Well en med MS-style blink. Men ja. Klart bättre än helsvart.larsan sa:perzzon sa:Blink-idoter verkar kommit ut i gbg nu. Möter en per väg ungefär senaste dagarna.
En? Räcker det? Iaf är de bättre än de flertal som fortfarande inte har belysning på.
izar sa:Vissa idioter ska inte bara cykla. Blev omkörd av en snubbe på en CX när jag stod och väntade på grönt. Kom ikapp honom och körde med lätthet om. Vid nästa rödljus där jag stod och väntade kom han farandes på trottaren i full fart och höll på att klippa en kvinna med barnvagn som precis hade gått över gatan på övergångsstället. Kränkte honom igen och hade tänkt ta ett litet snack med honom vid fyrvägskorsningen där vi hade rött, men givetvis brände han rakt igenom där också.
Det är cyklister som han som får oss andra att framstå i dålig dager.