Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lejon sa:Sladdglädje nu kl 22 tills sopsaltarna dödade den i - hör och häpna - Solna kommun.
Fick ta en omväg hem för att få åka ospårat.
Nej man kan inte ploga. Jag har aldrig sett att det gjorts hyfsat bra i Stockholm i alla fall (däremot i Umeå och Östersund). Saltning är tyvärr bättre än stockholmsplogning eftersom den brukat innebära att bara det översta lagret plogas bort = modd de luxe. Men en riktig kvalitetsplogning - det är fan bra!staine sa:Ska jag behöva säga det igen? Och igen? Kan man inte bara ploga, UTAN att salta? Eller dör alla då?
Lejon sa:Nej man kan inte ploga. Jag har aldrig sett att det gjorts hyfsat bra i Stockholm i alla fall (däremot i Umeå och Östersund). Saltning är tyvärr bättre än stockholmsplogning eftersom den brukat innebära att bara det översta lagret plogas bort = modd de luxe. Men en riktig kvalitetsplogning - det är fan bra!staine sa:Ska jag behöva säga det igen? Och igen? Kan man inte bara ploga, UTAN att salta? Eller dör alla då?
JockeS sa:Måste faktiskt säga att jag avundas er 08:or.
I väst, Borås, så var det bara krispigt, 2mm snötäcke och svinhalt under.
Allt utan grus var svinhalt rent ut sagt.
Sådär förrädiskt så man inte vågade ligga på som man brukar.
Men mina 35mm 120 dubbade Schwalbe gjorde ett fenomalt jobb efter att jag sänkte trycket till 3,5 istället för normala 5 bar.
JMT sa:Solna hade fixat de viktigaste sträckorna så helt OK cykling till jobbet, lite sladd i snömodden men inga vurpor.
Floflo sa:Jag tycker det var oförskämt bra plogat med tanke på antalet cyklister på cykelbanorna ut mot Täby. Förhållandet mellan antalet plogbilar och cyklister jag såg på hemvägen var 1:1.
Värre var det med vinden, den var inte lika angenäm.
/F