Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NLC sa:Tjohej, har jag nämnt att det är barmark och dubbfritt i smutsiga södern? Mjukt och skönt att omvägscykelpendla på Challenge Strada Bianca på stålcrossen
Nah, så blir det inte. De fick inte plats i ramen.Stumpy sa:Skall nog testa det imorgon efter att ha köpt lundatoks Continental Top Contact Winter II.
Arsozath sa:Långtradare tyckte det var lämpligt att köra om här (jag var i höjd med skylten):
Noll sikt över krönet och dessutom kolmörkt. Fick slicka vägrenen rejält för han fick naturligtvis möte mitt i omkörningen. Brett är det inte heller.
Väl över krönet kommer nästa idiot och kör om när han får möte. Återigen slicka vägrenen. Var länge sedan det var några sådana här tillbud nu och så kommer två i rad. Men man vänjer sig, så till den grad att jag knappt orkar bry mig...
Arsozath sa:Långtradare tyckte det var lämpligt att köra om här (jag var i höjd med skylten):
Noll sikt över krönet och dessutom kolmörkt. Fick slicka vägrenen rejält för han fick naturligtvis möte mitt i omkörningen. Brett är det inte heller.
Väl över krönet kommer nästa idiot och kör om när han får möte. Återigen slicka vägrenen. Var länge sedan det var några sådana här tillbud nu och så kommer två i rad. Men man vänjer sig, så till den grad att jag knappt orkar bry mig...
staine sa:Arsozath sa:Långtradare tyckte det var lämpligt att köra om här (jag var i höjd med skylten):
Frågan är om inte ett (eller 2) watt-rikt blinkande baklysevarit på sin plats just där. Med starkt ljus, plus ett flashande tillägg... Eller hade det bara retat upp dom?
Stumpy sa:Nah, så blir det inte. De fick inte plats i ramen.Stumpy sa:Skall nog testa det imorgon efter att ha köpt lundatoks Continental Top Contact Winter II.
Skickat PM.Granman sa:Stumpy sa:Nah, så blir det inte. De fick inte plats i ramen.Stumpy sa:Skall nog testa det imorgon efter att ha köpt lundatoks Continental Top Contact Winter II.
Är det 42:or? Är de slitna? Du kan få byta dem mot mina 35:or som mäter max 33mm. Alt. att jag köper dem av dig. Jag cyklar ofta med rätt vällastad cykel och skulle vilja ha större luftkammare. Glömde vid beställning att contis däck ofta är smalare än spec.
Ja, motvind om man kom från sydost.emilh sa:Kändes som att bromsarna låg i hela vägen, men ser att Fjärdebrunn rapporterar motvind på Strava så där har vi förklaringen.
Stumpy sa:Nah, så blir det inte. De fick inte plats i ramen.Stumpy sa:Skall nog testa det imorgon efter att ha köpt lundatoks Continental Top Contact Winter II.
ceel sa:staine sa:Arsozath sa:Långtradare tyckte det var lämpligt att köra om här (jag var i höjd med skylten):
Frågan är om inte ett (eller 2) watt-rikt blinkande baklysevarit på sin plats just där. Med starkt ljus, plus ett flashande tillägg... Eller hade det bara retat upp dom?
Eller en sån här: http://www.ternbicycles.com/us/gear/471/vizy-light
Det hade varit kul om någon som cyklar mycket på väg hade kunnat testa ett tag å se om den hjälper. Jag har tyvärr mest cykelväg på mina pendlingsstråk.
Granman sa:Stumpy sa:Nah, så blir det inte. De fick inte plats i ramen.Stumpy sa:Skall nog testa det imorgon efter att ha köpt lundatoks Continental Top Contact Winter II.
Är det 42:or? Är de slitna? Du kan få byta dem mot mina 35:or som mäter max 33mm. Alt. att jag köper dem av dig. Jag cyklar ofta med rätt vällastad cykel och skulle vilja ha större luftkammare. Glömde vid beställning att contis däck ofta är smalare än spec.
skrotfot sa:Men åter igen, man bygger jävligt dålig kondis på rödvin, chips och schweizernöt.
skrotfot sa:Men åter igen, man bygger jävligt dålig kondis på rödvin, chips och schweizernöt.
Stumpy sa:skrotfot sa:Men åter igen, man bygger jävligt dålig kondis på rödvin, chips och schweizernöt.
Byt ut rödvinet mot öl, chipsen mot pommes frites och schweizernöten mot tryfflar, så skall du se att det blir bättre.
Skivbromsat, va? Annars har jag 622. Kompispris!Black planet sa:Riktigt ärligt så behöver jag ett par nya vinterhjul.
Ja! Det kändes nästan så i morse.Black planet sa:Men nu är det väl vår nu?
Stumpy sa:skrotfot sa:Men åter igen, man bygger jävligt dålig kondis på rödvin, chips och schweizernöt.
Byt ut rödvinet mot öl, chipsen mot pommes frites och schweizernöten mot tryfflar, så skall du se att det blir bättre.
Stumpy sa:Granman sa:Stumpy sa:Nah, så blir det inte. De fick inte plats i ramen.Stumpy sa:Skall nog testa det imorgon efter att ha köpt lundatoks Continental Top Contact Winter II.
Rullade in på CTCWII 35or i morse. På Crestfälgarna mätte däcken 34 mm. Rätt skönt att slippa dubbrasslet samtidigt som det kändes för tidigt för Vittoria Randoneurerna. Det ser ut som om det inte skall behövas några dubb de närmaste veckorna, men blir det antydan till isigt så åker det på SMW åtminstone fram.
Belgarna sopade ju banan med rödvinsposörerna i helgens CX-VM, så något gör de uppenbarligen rätt.skrotfot sa:Stumpy sa:skrotfot sa:Men åter igen, man bygger jävligt dålig kondis på rödvin, chips och schweizernöt.
Du är en vis man Stumpy, same-same-but-different kan ju göra underverk. Märkte ju själv vilken skillnad det blev med annan ryggsäck!
Stumpy sa:Skivbromsat, va? Annars har jag 622. Kompispris!Black planet sa:Riktigt ärligt så behöver jag ett par nya vinterhjul.
Ja! Det kändes nästan så i morse.Black planet sa:Men nu är det väl vår nu?