Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dryg sa jag aldrig, men har man ramlat 3 gånger på nästan samma ställe på 18 dagar vilket han inleder med att berätta tänker i alla fall jag att det finns en brist på teknik (eller omdöme).nikasp sa:Tyckte inte han verkade jättedryg och han hade cyklat 16 mil/v i 2,5 månader. Skulle vilja testa för 2,5 bar låter väldigt lågt för gata (har 17 km till jobbet och kör aldrig mindre än 4,5).
JKolmo sa:Xerxes räcker tyvärr inte när det är isigt (som det ofta varit denna säsong). Hala mitt på så att säga, dubben är mer av nödkaraktär och greppar först vid släpp men det räcker inte alltid. Dock riktigt lätta och med mycket bra åkkänsla. När det är isigt föredrar jag dubbkontakt hela tiden, i vart fall fram. Så jag kör med 45nrth Gravdal fram och Xerxes bak. Då räcker Xerxes till.
skrotfot sa:Dag Vag?
Lingon sa:Nu ser det ju ut att bli vinter igen nästa vecka, annars hade jag nog lagt på 4-season som jag har hemma. Får se hur länge detta håller.. :-)
Nästan nytt schwalbe:
Med dubb på fel ställe:
Tejpmek :D
heklamama sa:Som igår.
Fast lite senare.
Upp, gå till jobbet,
jobba jobba
Äta lunch.
Samma sak,
händer i morgon.
Det är inget Liv.
Det är slaveri!
Tommy N sa:Är det någon som kört hornstull till skanstull via vattenbrynet. Är den vägen körbar såhär års? lite sugen på att prova den hem.
Mot helg!
staine sa:Varning för lite kinky väder snart. Dags att ta fram piska och läderarmband?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/neqQx/minusdasken-slar-till--kallare-i-hela-landet
frause sa:Tommy N sa:Är det någon som kört hornstull till skanstull via vattenbrynet. Är den vägen körbar såhär års? lite sugen på att prova den hem.
Mot helg!
Bitvis geggigt så här års. Vid vackert väder är det fotgängarfest. Ingen optimal pendlingsväg.
Ringvägen - Västerbron brukar jag däremot föredra framför Götgatan på vägen hem. Inte lika mycket trafik och färre rödljusstopp.
Black planet sa:.... Kom på att jag saknar fika stunderna på Mellqvist på tisdagar. Så är det att pendla ifrån norra delarna av stan.
heklamama sa:Black planet sa:.... Kom på att jag saknar fika stunderna på Mellqvist på tisdagar. Så är det att pendla ifrån norra delarna av stan.
Finns fika även i Norra delarna av stan.
Inte ska du behöva gå fikalös.
SuperApe sa:....Fiskade upp mitt kära Nokian106 från grovsoporrna och drog i lite tejp. Luften var kvar i morse i och hela vägen hit. Håller tummarna för några dagar till.
Black planet sa:Yep. Både St Göransgatan o Mellqvist finns ju. Ses?
heklamama sa:Black planet sa:Yep. Både St Göransgatan o Mellqvist finns ju. Ses?
Ja tack!
En Robusta-smocka på St göransgatan sitter ofta där den ska.