Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Crocko sa:zodah sa:Sidan 3?!
Hamnade bakom en elitpendlare som med puts, studs och polerande styrändsknoppar höll gott tempo genom stan. Såg ingen direkt anledning att köra om. Trafikregler följdes och avstånd hölls.
Äntligen måndag.
Om du kom från söder om söder skulle delar kunna stämma in på mig, men endast ena styrknoppen kvar och elitpendlare skulle jag inte kalla mig, våryster när cx bytts mot race pendlaren och kort kort så 10 pers förbättrades i en uppfriskande motvind på vägen hem.
Skönt var det hemåt då de mest trafikerade vägarna undveks, hoppas på fler såna dagar i April.
Stumpy sa:Sambon gjorde årsdebut för cykelpendling, så jag slog följe med henne. ~Fem minuter långsammare än normalt, men vad mycket piggare man kände sig när man var framme. Daglig tröskelpendling kanske inte är så optimalt. :)
zodah sa:Crocko sa:zodah sa:Sidan 3?!
Hamnade bakom en elitpendlare som med puts, studs och polerande styrändsknoppar höll gott tempo genom stan. Såg ingen direkt anledning att köra om. Trafikregler följdes och avstånd hölls.
Äntligen måndag.
Om du kom från söder om söder skulle delar kunna stämma in på mig, men endast ena styrknoppen kvar och elitpendlare skulle jag inte kalla mig, våryster när cx bytts mot race pendlaren och kort kort så 10 pers förbättrades i en uppfriskande motvind på vägen hem.
Skönt var det hemåt då de mest trafikerade vägarna undveks, hoppas på fler såna dagar i April.
Kanske, kanske. Jag pendlar från söder om Söder. Tror att just denna pendlare hade långa cykelbyxor men minnet sviker mig lite. Men racer körde han. Hade i alla fall skoöverdrag i neongult.
En annan elitpendlare som jag brukar få napp på har en väldigt stilig Specialized CX i svart och mörkgrönt.
Idag blev det kort pendling till Liljeholmen, fick napp idag igen med en CX på rulle. Bra pulshöjare.
zodah sa:Åkte och fiskade elitpendlare genom halva söderort men inge napp. Har tom dammat av elitpendlarhojen som extra fint drag men nääe. Men kolfibertubhjulen var lika trevliga som förra året.
Skulle säga att 98% av mina vägar nu är sopade och det måste vara ngt slags rekord. Ett positivt sådant, inte har det väl varit sopat såhär tidigt förut?
skrotfot sa:Testade att använda MapMyRide på den längre pendlingsvägen, tydligen snittade jag hiskeligt höga 25,8 km/h trots fem st trafikljus längs färdvägen. Hade dock nästan osannolik tur med mycket grönt flow på dessa ställen :)