Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jeppe_E sa:Baklänges idag... Körde till jobbet, ställde bilen och cyklade hem. Sen cyklade jag till jobbet på em och hämtade bilen.
Ja, alltså...jag har semester och något måste man ju göra, den andra här hemma jobbar ju fortfarande, så att köra henne till jobbet är win-win ;)
zodah sa:Lämnade av dottern hos en kompis i morse så det blev sen pendling, ca kl 9. En del folk även då men sommarstiltjen har lagt sig över Stockholm.
Varmt var det också, packade för säkerhets skull ner ombytet i ryggfickorna och struntade i ryggsäck. Det var bra val för jag svettades ymnigt väl framme på jobbet.
Sista pendlingen innan semester sker i eftermiddag. Trevlig sommar på er, vi ses igen i mitten av augusti.
42Hz sa:Ensamt....
wukkaN sa:Den var bra! Kanske borde valt ett annat tillfälle att testa cykelskor för första gången för det blev två spd-vurpor. När jag låg på marken cyklade en tant förbi och glodde argt på mig, hon kanske tyckte att jag låg och slöade. Ingen stolthet kvar alls.
NLC sa:wukkaN sa:Den var bra! Kanske borde valt ett annat tillfälle att testa cykelskor för första gången för det blev två spd-vurpor. När jag låg på marken cyklade en tant förbi och glodde argt på mig, hon kanske tyckte att jag låg och slöade. Ingen stolthet kvar alls.
Kanske kan anmäla dig till SKBP?
https://happyride.se/forum/read.php/1/1703324/1703324
Precis som de som går mitt på cykelbanan med hörlurar...stefank sa:Varmt och rätt tomt vägarna, fast vissa gångtrafikanter vägrar att maka på sig när man kommer...
staine sa:Hittills najs pendling. Ekeröfärjan avgick nyss. Törstig. Får ej dricka öl före jobbet. Snart framme :p
Black planet sa:Under?
Nä brommie o buss. Allt för slippa detta med pendeltåg.
staine sa:Hittills najs pendling. Ekeröfärjan avgick nyss. Törstig. Får ej dricka öl före jobbet. Snart framme :p
staine sa:Black planet sa:Under?
Nä brommie o buss. Allt för slippa detta med pendeltåg.
Det lokala vattenhål i slöstan. Sen är det i Älta. Sköndal finns det någon pizzeria. Bara köra på.
Asså jag har inte fått en öl på veckor. Måste. Få. En. Öl. snart!
Aja, det blir väl en vuÄlta om ett par timmar iaf. Bärs i kväll kanske?
Ska det bli en Probably? eller nåt mer sofistikerat? *suktar*