Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 8
nikasp skrev:
-------------------------------------------------------
> Fick jobbsamtal precis när jag skulle iväg vid
> kl 07 så jag blev sittandes vid datorn i tights
> fram till kl 10. Härligt väder på vägen in och
> det har städats bort löv! Såg en bil med
> världens största dammsugare på typ 3-4 kbm som
> de sög upp löv med.
Grattis till att ha skådat lövsugarn. Önskas i Söderort bland annat. Skicka hit honom! Nu syns inte potthål och annat. Tur man kör samma väg varje dag så att man har ett hum om vart de riktigt otäcka är. Lönnlöv är stora.
Otroligt lite trafik ikväll, tomma banor tomma vägar där man brukar få stå i evigheter för att svänga vänster, bara att köra. Är det något särskilt ikväll som man själv missat? Skönt iofs att ha banor och vägar för sig själv, om än lite ensamt. Stannade tom och pratade med en hundägare angående att alla utragsbara koppel är asfaltfärgade...
-------------------------------------------------------
> Fick jobbsamtal precis när jag skulle iväg vid
> kl 07 så jag blev sittandes vid datorn i tights
> fram till kl 10. Härligt väder på vägen in och
> det har städats bort löv! Såg en bil med
> världens största dammsugare på typ 3-4 kbm som
> de sög upp löv med.
Grattis till att ha skådat lövsugarn. Önskas i Söderort bland annat. Skicka hit honom! Nu syns inte potthål och annat. Tur man kör samma väg varje dag så att man har ett hum om vart de riktigt otäcka är. Lönnlöv är stora.
Otroligt lite trafik ikväll, tomma banor tomma vägar där man brukar få stå i evigheter för att svänga vänster, bara att köra. Är det något särskilt ikväll som man själv missat? Skönt iofs att ha banor och vägar för sig själv, om än lite ensamt. Stannade tom och pratade med en hundägare angående att alla utragsbara koppel är asfaltfärgade...