Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
För bästa resultat, slå med lie just ovanför botten. Upprepa. Så småningom dör rotstammarna och man får några vassfria år innan nya rötter trängt in från närliggande bestånd.staine sa:Vuältan, vuvuältan. Träbron, bäverträsk. Mycket najs men borde inte någon gerillaklippa vassen? Det blir jobbigt i höst/vinter annars. Vad använder man?
staine sa:Vuältan, vuvuältan. Träbron, bäverträsk. Mycket najs men borde inte någon gerillaklippa vassen? Det blir jobbigt i höst/vinter annars. Vad använder man?
staine sa:Vuältan, vuvuältan. Träbron, bäverträsk. Mycket najs men borde inte någon gerillaklippa vassen? Det blir jobbigt i höst/vinter annars. Vad använder man?
heklamama sa:Behaglig.
Trots ont i håret.
jomper sa:Funderar just på om jag ska cykla från Gullmarsplan eller låta cykeln vara ihopvikt och åka tunnelbana.. fast det är verkligen inte roligt.
jomper sa:jomper sa:Funderar just på om jag ska cykla från Gullmarsplan eller låta cykeln vara ihopvikt och åka tunnelbana.. fast det är verkligen inte roligt.
Det blev tub till Karlaplan, därifrån är 50% av återstående sträcka under tak om man kan tänka sig att tumma lite på det där med att cykla på trottoaren.. nästan torr!
Dessa taxichaufförer.Stumpy sa:Fuktigt, men bra klädd i vindjacka, knickers, rainlegs och skoöverdrag. Blöt men varken för varm eller kall.
Sladdade in i bakdelen på en cykeltaxi som svängde vänster in mot Vikingterminalen från Stadsgården, på fel sida av refugen och utan att ge tecken. Idiot! Borde anmäla till företaget. Någon som vet vilka det är?
staine sa:Jag mötte Telefonplan-Mattias på sin "Bakfiets", eller vad det heter. På N.Mälarstrand, otippat!
Konstiga namn dom har nuförtiden. På cyklar alltså.