Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
AxelSthlm sa:Den korven har jag också sett den här veckan. Imorse hade jag dock en annan syn på just densamma plats bilden är tagen. En barbent kvinna och vilka ben sen, jisses!!! Tyvärr är den tiden på väg bort, snart åker långbyxorna på.
Annars var väl intrycket av morgonen mest att vinden måste kommit bakifrån för så lätt ska det väl inte vara att cykla till jobbet?
eznug sa:Mummel mummel, massa blindstyren på gc-vägarna som inte reagerar när ringklockan används och sedan ropar att man skall sänka farten, kan inte ha passerat dem snabbare än ca 15km/h ändå.
I helgen stort evenemang i stan och en del infarter har blockerat gc-vägen till och från jobb, kommer få svära tills sent söndag kväll känns det som.
Mini_me sa:Stan som i Sthlm ? Om kommer från Nacka mot stan via Slussen , får man problem då?
eznug sa:Mini_me sa:Stan som i Sthlm ? Om kommer från Nacka mot stan via Slussen , får man problem då?
Mariestad :)
heklamama sa:Jotack.
Plötsligt är det lastcyklar överallt.
.
Mr Orange sa:Dom har SÅGAT NER Stockholms Mest Skyddsvärda Träd!
SKANDAL!!!
Peth sa:Är inte alla träd Stockholms Mest Skyddsvärda Träd?Mr Orange sa:Dom har SÅGAT NER Stockholms Mest Skyddsvärda Träd!
SKANDAL!!!
Rsdea sa:Hur långt har ni till jobbet ni som pendlar ? Själv har jag 26km enkel så det har aldrig blivet av ? Har tittat efter lämpliga alternativa grusvägar för vill inte nöta 26km asfalt med MTB:n.
Rsdea sa:Hur långt har ni till jobbet ni som pendlar ? Själv har jag 26km enkel så det har aldrig blivet av ? Har tittat efter lämpliga alternativa grusvägar för vill inte nöta 26km asfalt med MTB:n.
ani sa:Rsdea sa:Hur långt har ni till jobbet ni som pendlar ? Själv har jag 26km enkel så det har aldrig blivet av ? Har tittat efter lämpliga alternativa grusvägar för vill inte nöta 26km asfalt med MTB:n.
29 km enkel genom Malmö-Arlöv-Åkarp-Hjärup, 38 om jag cyklar runt eländet. Vilket jag gör om det inte är motvind. Brukar bli cykel 2-3 dagar per vecka.
Pfaff sa:ani sa:Rsdea sa:Hur långt har ni till jobbet ni som pendlar ? Själv har jag 26km enkel så det har aldrig blivet av ? Har tittat efter lämpliga alternativa grusvägar för vill inte nöta 26km asfalt med MTB:n.
29 km enkel genom Malmö-Arlöv-Åkarp-Hjärup, 38 om jag cyklar runt eländet. Vilket jag gör om det inte är motvind. Brukar bli cykel 2-3 dagar per vecka.
Trevligt. Vilken väg tar du runt det största av eländen?
Cykelvägen som följer inre ring är ett elände i sig.