Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Luke sa:Bara jag som cyklat idag?
Wow. Solna är motsatsen till Nacka gällande cykel. Kanske skulle dra i 30 knyck där med kraftigt signal horn.. Nä det blir att fortsätta köra förbi polishögskolan ifrån Sollentuna.Bodie sa:Vid Ulriksdals station har man dragit om det regionala cykelstråket igen. Nu ska man köra under Johnson&Johnsons nya bygge. På framsidan är stråket draget på trottoaren, precis framför byggnaden. Och nej, trottoarcykelbanan är inte temporär.
Dessutom har det kommit upp en skylt på delar av omläggningen att "Cyklar skall ledas".
Solna kommun- Storstockholms sämsta cykelkommun.
Bodie sa:Vid Ulriksdals station har man dragit om det regionala cykelstråket igen. Nu ska man köra under Johnson&Johnsons nya bygge. På framsidan är stråket draget på trottoaren, precis framför byggnaden. Och nej, trottoarcykelbanan är inte temporär.
Dessutom har det kommit upp en skylt på delar av omläggningen att "Cyklar skall ledas".
Black planet sa:Detta med att gå upp tidigt är inte min melodi. Fast jag har Einstuerzende Neubauten s Halber Mensch som väckningssignal numera. ..
mattel sa:nu cyklade jag inte imorse men jag antar att det fortfarande går att köra under järnvägen..? så vrid på styret och kör där tills de är klara med allt istället för att hantera alla temporära lösningar?
Bodie sa:Vid Ulriksdals station har man dragit om det regionala cykelstråket igen. Nu ska man köra under Johnson&Johnsons nya bygge. På framsidan är stråket draget på trottoaren, precis framför byggnaden. Och nej, trottoarcykelbanan är inte temporär.
Bodie sa:mattel sa:nu cyklade jag inte imorse men jag antar att det fortfarande går att köra under järnvägen..? så vrid på styret och kör där tills de är klara med allt istället för att hantera alla temporära lösningar?
Vägen under stationen mynnar ut i den del som har skylten "Cykel skall ledas".
bossjo sa:Blev Ebola expressen idag tyvärr . @dabac kul att du har lite sysselsättning i helgen
mugge sa:En vecka utan mersmak...
Började redan förra fredagen med symptom i drivlinan som visade sig vara en trasig kula i bakre navlagret. Visar sig sedan att det inte verkar att gå att få tag på reservdelar och att nya nav med rätt spec kostar skjortan. Slutar med att jag beställer nya hjul. Inleder sedan veckan med favoritcykeln hängande i mekstället (och där hänger den fortfarande i väntan på hjulen) och arbete hemmet. Får nu summera veckan med två fjuttiga lunchrundor, en dags pendling och idag cykeln till tåget för möte på annan ort. Försöker lindra intecyklatabstinensen med onödigt mycket tid på cykelsajter...
Nästa vecka ska det bli ordning igen.
ani sa:Betsäsongen har börjat
Fjärdebrunn sa:Eftersom stan har skrivit att de inte prioriterar cyklister (och gångtrafikanter)för bättre rödljusintervaller mellan Slussen och Skeppsbron så prioriterar inte jag rödljuset där heller. Blev bra flyt utan svettocykling.
Kan bli en mysVuÄlta på hemväg. Eftersom telefonen vägrar uppdatera Strava kommer den inte att hända.
AxelSthlm sa:El-Mtb, svart fullface hjälm i c:a 40+km/h siktad, igen...... Varför köper man en mtb om man bara ska pendla?
zodah sa:Hej Staine!
En fantastisk morgon. Fick napp i Älta och en wannabe försökte hänga av mig mot Hellas. Där gick han bet. Hade sedan ett litet släptåg efter mig som försökte hålla rullen.
Sen hände det! Mötte min överman, ja, eller snarare övergubbe. Blev upphunnen och omkörd av en fullkittad Fredrikshofvare. Han hade så pass högt tempo att jag inte kunde dra om på rakan. Men i backen efter Hellas gled jag om och tackade för draghjälpen, väntade mig en ungdomlig person men det var en äldre gråhårig man. Satan vilket tryck i benen han hade. Sån ska jag bli när jag blir stor.
AxelSthlm sa:Staine kör väl inte omkring med hovetkläder?
Från west side var pendlingen odramatisk som vanligt, solen stod visserligen lågt men mer spännande än så blev det inte.
zodah sa:AxelSthlm sa:Staine kör väl inte omkring med hovetkläder?
Från west side var pendlingen odramatisk som vanligt, solen stod visserligen lågt men mer spännande än så blev det inte.
Nej nej, det var inte han som hann ikapp mig. (kunde iofs varit) Jag såg Staine på ett annat ställe i morse men vi hann inte hälsa som vanligt.