Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
johan44 sa:Det borde vara tvärt om, elcyklister har igångdraget gratis och borde vara lite mindre allergiska mot att stanna till.
fhloston sa:Vad är det förresten med el-cyklister? De står för kanske någon procent av cykeltrafiken, men för en betydande del av trafikfaran...
Mange. sa:johan44 sa:Det borde vara tvärt om, elcyklister har igångdraget gratis och borde vara lite mindre allergiska mot att stanna till.
fhloston sa:Vad är det förresten med el-cyklister? De står för kanske någon procent av cykeltrafiken, men för en betydande del av trafikfaran...
Hade en riktig guldare imorse, över puckeln från stora mossen, hetsade och gjorde helt galna omkörningar uppför tranebergsbron, en kille fick slänga sig åt sidan för att inte frontalkrocka. En heldämpad mtb som gick i 45+ var hans val av missil. Fullface hade han också. Idot!
Mange. sa:Nja, lite mer grå med orange detaljer
n+1 gäller även på detta område?heklamama sa:Trore eller ej men
Jag
tror
att det finns fler...
Du har inte blandat ihop Strava med Pokemon Go?Fjärdebrunn sa:Strava strular. Den slutar logga så fort skärmen släcks.
Maakus sa:Första turen med min nya, försökte leka hela vägen till jobbet. Slalom mellan strecken på vägbanan och allt annat som gick, bara köra på trottoarkanter osv osv. Blev förbannad på andra cyklister som beter sig som idioter, omkörningar på konstiga ställen.
Mr Orange sa:Maakus sa:Första turen med min nya, försökte leka hela vägen till jobbet. Slalom mellan strecken på vägbanan och allt annat som gick, bara köra på trottoarkanter osv osv. Blev förbannad på andra cyklister som beter sig som idioter, omkörningar på konstiga ställen.
Stor humor.
heklamama sa:Sval och grå.
Räknade cyklister för att se hur många som använder hjälm.
Känslan var många.
80% av cyklisterna som jag mötte idag bar hjälm.
121 av totalt 150 st.
Imorgon räknar jag rödljuskörare.
SuperApe sa:100% av alla hade inte hjälm på tunnelbanan. 95% kollade på sina telefoner.
heklamama sa:Sval och grå.
Räknade cyklister för att se hur många som använder hjälm.
Känslan var många.
80% av cyklisterna som jag mötte idag bar hjälm.
121 av totalt 150 st.
Imorgon räknar jag rödljuskörare.
heklamama sa:SuperApe sa:100% av alla hade inte hjälm på tunnelbanan. 95% kollade på sina telefoner.
Mehhh va läskigt.
Hoppas att du gubbfnös och talade halvhögt så att alla förstod att de var idoter.
staine sa:tjuv- och rackarspel från undertecknad
SuperApe sa:heklamama sa:SuperApe sa:100% av alla hade inte hjälm på tunnelbanan. 95% kollade på sina telefoner.
Mehhh va läskigt.
Hoppas att du gubbfnös och talade halvhögt så att alla förstod att de var idoter.
Ja, men de såg på mig som om det var jag som var idot. "Vad är det med er. Har ni aldrig sett en Bell Sweep förut?" Sa jag.
Stumpy sa:staine sa:tjuv- och rackarspel från undertecknad
Vilka rödljus körde du mot?
gsb sa:SuperApe sa:heklamama sa:SuperApe sa:100% av alla hade inte hjälm på tunnelbanan. 95% kollade på sina telefoner.
Mehhh va läskigt.
Ja, men de såg på mig som om det var jag som var idot. "Vad är det med er. Har ni aldrig sett en Bell Sweep förut?" Sa jag.
Men då var det ju inte 100% som inte hade hjälm?
+1Fjärdebrunn sa:Av det som inte hände.
- Hur kan man ha så bråttom, på en g/c bana, att man, nere i bocken, blåser igenom ett rödljus viid en skola, där skolbarnen väntar på grön gubbe...? PANTSKALLE
- Ligga och plinga på sin fullgungselskogsmoppe på Stadsgårdens g/c bana där det går trögt i dubbla led för att sedan ropa "det är bara att hänga på!" när han väl har tryckt sig förbi alla. PANTSKALLE
Jag vill ha bistra morgnar med svartis och underkylda regn nu.