Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JKolmo sa:Vad hände? Nästan bara handikappcyklar (dvs elcyklar) ute nu. I stort sett inga riktiga cyklister kvar. Tror folk att det är för kallt för att cykla för egen maskin? Är handikappcyklister tuffare vad gäller lite kyligare väder? Borde det inte bli kallare när man sitter kapprak i fladdriga jeans och småtrampar litegrann medan elmotorn gör jobbet, jämfört med när man cyklar på riktigt?
AndreasVH sa:Stannade till på Spesh-butiken en stund på väg hem. Fick höra hur en pendlare som ville ha ett bakhjul till sin Cannondale Badboy blev rekommenderad att gå till Cykelcity och köpa Enve (25000:-/par) "för att det är starka och bra hjul". Det positiva var ju åtminstone att han då kommer till en bättre butik med mer kunnig personal.
nikasp sa:Wihoo, snart överlevt första veckan och det känns bra med sånt här finväder. 5 grader och torrt. Blir ca 17 mil per vecka med dagis så bra vardagsmotion men lite enahanda. Några blinkmongon och en irriterande elcykel jag inte orkade med men annars bra.
Bengt-re sa:nikasp sa:Wihoo, snart överlevt första veckan och det känns bra med sånt här finväder. 5 grader och torrt. Blir ca 17 mil per vecka med dagis så bra vardagsmotion men lite enahanda. Några blinkmongon och en irriterande elcykel jag inte orkade med men annars bra.
Bra där!
Enahanda är inte fel heller. Blir lite zenbuddiskt över tid. Tror att det är bra övning för psyket.
DAST sa:Lackade ur på en bilist som gjorde en U-sväng rakt framför mig när jag kom i full fart (typ 37) i nedförsbacke. Dessutom tutade han åt mig när jag väjde och körde om. Kunde inte låta bli att stanna och diskutera trafikregler. Varken han eller frun bredvid hade sett mig, trots mitt hyfsat starka framlyse, men de tyckte ändå att allt var mitt fel. Måste lära mig att tagga ner i såna situationer, adrenalinpåslaget försämrar kommunikationsförmågan kraftigt.
mattel sa:ganska mycket cyklister, inga blinkmonglon den här morgonen men ett par ninjor. händelselös kan jag nog kalla den även om det var skönt att hoja som vanligt.
AxelSthlm sa:mattel sa:ganska mycket cyklister, inga blinkmonglon den här morgonen men ett par ninjor. händelselös kan jag nog kalla den även om det var skönt att hoja som vanligt.
Käften!
Bil idag, bil imorgon pga anledning. usch.
Låter som Malmös hyrcyklar. Tycker de är justerade precis så att de bländar. Kanske med mening...Fjärdebrunn sa:Jag mötte en dam med lampan fint uppvinklad på Stadsgården, naturligtvis i fullt dagsljus. Försökte låta vänlig när jag mötte henne med ett "blända av!"