Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Pfaff sa:Underbar.
Och med både Campa o tubdäck.
Fast inte direkt arbetspendling förstås :)
JKolmo sa:Pfaff sa:Underbar.
Och med både Campa o tubdäck.
Fast inte direkt arbetspendling förstås :)
Appappapp, det där såg härligt ut! Lite för bra faktiskt! Kan man ha det så där bra!?
staine sa:Pendling och pendling men: Jag kanske dör i en kurva idag så bäst att visa hur najs det var i går iaf:
SuperApe sa:Fan va najs trickbild, Sten. Du vill alltså låta påskina att du befinner dig på Gran Canaria medan du egentligen rasslade på nån cykelbana i söderort. Bra försök.
zodah sa:Det är lite av Staines signum. Grav mismatch.
Det svider extra hårt i ögonen när han ställer av en upp mot Lluc.
Men varför? Nyare smw/SW håller ju bevisligen max en tur runt kvarteret.SuperApe sa:Småträligt i kylan. Hittade SW35 hos LBS för 299 år. Iddes inte byta i går men tejpdäcket höll i dag med.
staine sa:zodah sa:Det är lite av Staines signum. Grav mismatch.
Det svider extra hårt i ögonen när han ställer av en upp mot Lluc.
Garanterat ett par gossar som lätt ställde av en mkt klen undertecknad denna gången. Ingen pardon. Men jag tror dom är lite klena också, dom blev fett kränkta av tre berg-klungan. Ja dvs inte BC då han var smart nog att låta dom köra före innan han startade.
izar sa:Jag tänkte nog prova det där svindyra 45Nrth Gravdal däcket har ledsnat totalt på SMW/SW.
+1cykelpaddan sa:Förkylning på ingång.
Rock sa:motvind
SuperApe sa:izar sa:Jag tänkte nog prova det där svindyra 45Nrth Gravdal däcket har ledsnat totalt på SMW/SW.
Gört, cykla mycket och rapportera!
Blir förvånad om de håller bra eftersom det kändes så klena. Men vad vet jag.
calleking sa:Götet bjöd på bra förutsättningar idag: Medvind, soligt och torrt. Tog min Jamis Renegade istället för pendelhärket som inte lockade med sina dubbla marathon winter. Skön känsla att kunna rulla hyffsat.
Kallt var det. Kör Gore GT Thermo handskar men tycker jag fryser väl mycket? -4 idag och riktigt kalla fingrar. Är det lobster som gäller för att undvika förfrysningsskador?