Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stumpy sa:Du jobbar på Le Monde, alltså?desmo sa:Åkte med Pelotonens snabba grupp idag för första gången (andra gången på Pelotonen överhuvudtaget). Ovant för en utböling. Totalt 5 mil och på jobbet till 7. Känns bra.
zodah sa:Väntade ut regnet.
Har undr helgen fixat trasig eker och passade på att byta bakdäcket.
Premium.
Men jag vet inte...ingen större skillnad i känsla mot Panaracer Pasela. Väntar lite med slutgiltigt betyg.
zodah sa:Den skarpögde skulle kunna anmärka på ventilens placering i ekringen...
zodah sa:Ja ni, jag delvis skäms och delvis är nöjd för väldigt obskyr motvalls protest.
Den skarpögde skulle kunna anmärka på ventilens placering i ekringen...
Sedan vill jag med bestämdhet hävda att på en pendelcykel så kan man med fördel ha både ventilhatt och ventilmutter.
BC sa:zodah sa:Den skarpögde skulle kunna anmärka på ventilens placering i ekringen...
Finns ditt hjul på http://valvefail.blogspot.se/ ? :-)
Premium.
Men jag vet inte...ingen större skillnad i känsla mot Panaracer Pasela. Väntar lite med slutgiltigt betyg.
federico sa:13 Juni
salle sa:zodah sa:Väntade ut regnet.
Premium.
24-timmar senare och fortfarande ingen ny bild på det tillrättade felet :)? Velominati #4
Fjärdebrunn sa:federico sa:13 Juni
Det är själva fan vad det ska glos i mobilerna när man cyklar. Ta bussen om det är så viktigt!
brije sa:Fjärdebrunn sa:federico sa:13 Juni
Det är själva fan vad det ska glos i mobilerna när man cyklar. Ta bussen om det är så viktigt!
På fel sida av vägen dessutom :D
brije sa:På fel sida av vägen dessutom :D
Premium.
brije sa:.A. sa:brije sa:På fel sida av vägen dessutom :D
Hur menar du? Den cykelbanan är dubbelriktad.
Förstår du inte vad jag menar? Hoppas du inte har ett körkort isåfall..
Nu råkade du veta att denna cykelväg är dubbelriktad, det framgår inte av bilden. Gör det heller inte lämpligare att cykla mot trafiken.
Alltid fina bilder btw federico!
brije sa:Nä du har rätt A, jag är lite suris idag:)
heklamama sa:zodah sa:Väntade ut regnet.
Premium.
Däcken e snügga.
Men
De är de värsta skitdäcken jag äger (ligger 4 st och skäms nere i cykelgrottan).
Hoppas för din skull att kvalitén har blivit högre på senare tid men för mig har det varit rena punkafestivalen.
Slitbanan släpper från underlaget och grus + annat lägger sig mellan gummit och stommen.
Sedan att de är "raka" innebär att de gör rättvisa för namnet "Challenge" första gången man monterar dem...
Men jag hoppas att mina var måndagsex.
(kom visserligen från två olika leverantörer...
Elvis666 sa:Vem var de som mosade? Var de jag? Röd hoj, jeans och ljuströja :)