Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Elvis666 sa:bearthefear sa:Imorse cyklade jag med cykelbyxorna utochin. Trött... Tur att det inte är så många stilpoliser ute innan 7... Och att det är mörkt!
Rättade till felet på hemvägen i alla fall!
Såg en dam som följde ditt stilexempel igår.
Vissa saker är inte mindre fel bara för att fler gör det. Lite som trenden att gå barfota i skor.bearthefear sa:Elvis666 sa:bearthefear sa:Imorse cyklade jag med cykelbyxorna utochin. Trött... Tur att det inte är så många stilpoliser ute innan 7... Och att det är mörkt!
Se där, då är det inget stilbrott längre! Det är en trend!!
bearthefear sa:Elvis666 sa:bearthefear sa:Imorse cyklade jag med cykelbyxorna utochin. Trött... Tur att det inte är så många stilpoliser ute innan 7... Och att det är mörkt!
staine sa:bearthefear sa:Elvis666 sa:bearthefear sa:Imorse cyklade jag med cykelbyxorna utochin. Trött... Tur att det inte är så många stilpoliser ute innan 7... Och att det är mörkt!
Hände mig också, var tvungen att åka in i en buske och byta. Samt passa på att pinka. Tur ingen såg.
Tänkte förresten, elcyklar, hur går det när det regnar? Blir dom inte strömförande? Kortslutning?
johan44 sa:Torrt under regnkläderna. Ser numera regn som bästa vädret. Skön luft och plats på cykelbanan. Elhoj... :)
Arsozath sa:Av en händelse så slängde jag ett öga på morgontidningen. Del av min pendlingsväg ska bli 2+1 väg med mitträcke istället för 1+1 med så bred väggren att en normalstor bil får plats. Ingen cykelbana planeras trots att nys vägen effektivt skär av möjligheten för cyklister från ett antal mindre orter att ta sig till stan. Trafikverket tycker vi ska cykla upp för en brant jävla grusvägsbacke istället, som dessutom är längre. Jag cyklar den sträckan ca hundra gånger om året. 40-50 miljoner beräknas det kosta. Dessutom tappade jag baklyset på vägen till jobbet i morse. Hittades 300m från jobbet på vägen hem. Ibland har man tur... Typ. Och inte vet jag var jag ska klaga heller...
desmo sa:Omvägen (34km) till jobbet med start 05.30. Höst på riktigt. Mörkt, blött. Men inte farligt kallt.
Första gången jag mötte en cyklist med blinkande rött som framlampa.
Bengt-re sa:desmo sa:Omvägen (34km) till jobbet med start 05.30. Höst på riktigt. Mörkt, blött. Men inte farligt kallt.
Vänta bara till dess du möter en med blinkande röd riktad emot sitt eget ansikte - då tror man att man har sett allt...
.
Pfaff sa:Bengt-re sa:desmo sa:Omvägen (34km) till jobbet med start 05.30. Höst på riktigt. Mörkt, blött. Men inte farligt kallt.
Vänta bara till dess du möter en med blinkande röd riktad emot sitt eget ansikte - då tror man att man har sett allt...
.
Vet inte om inte en blinkande lampa monterat inuti cykelkorgen kan uppnå samma poäng...
Om måndag börjar pendlingsfröjderna igen.
Rolling Stones hade spelning på Friends Arena igår. Kanske var spår av det du såg.IngvarW sa:Sen hempendling, tusan vad mycket folk det är ute och snurrar på stan en torsdagskväll, dock få cyklister..
johan44 sa:Testade att stå på mig vid högerregel och företräde i rondell. Tänkte att jag syns med reflexväst och Philipslampa. Nästan överkörd två gånger. Avbryter testet.
clnr sa:Inställd. Lyckades vurpa när jag cyklade hem i fredags med stukad handled och spräckt revben som följd. Fick bli bussen idag. Känner mig inte tillräckligt rörlig för att ta mig upp på cykeln.
Verkligen. Jag skulle seriöst överväga att lägga om dygnsrytmen lite och ta bilen on jag inte kunde cykla. Att kollektivtrafiken tar tre gånger så lång tid som cykel eller bil bidrar ju så klart.Fjärdebrunn sa:clnr sa:Inställd. Lyckades vurpa när jag cyklade hem i fredags med stukad handled och spräckt revben som följd. Fick bli bussen idag. Känner mig inte tillräckligt rörlig för att ta mig upp på cykeln.
Surt, krya!
Att behöva ta bussen är verkligen misär.
johan44 sa:Testade att stå på mig vid högerregel och företräde i rondell. Tänkte att jag syns med reflexväst och Philipslampa. Nästan överkörd två gånger. Avbryter testet.
Ingenting syns när ingen tittar efter det.jonja sa:johan44 sa:Testade att stå på mig vid högerregel och företräde i rondell. Tänkte att jag syns med reflexväst och Philipslampa. Nästan överkörd två gånger. Avbryter testet.
Men HåkanC säger ju att man syns mkt bra med Philipsen, så det du har varit med om kan inte gärna stämma.
+1Rattnalle sa:Ingenting syns när ingen tittar efter det.jonja sa:johan44 sa:Testade att stå på mig vid högerregel och företräde i rondell. Tänkte att jag syns med reflexväst och Philipslampa. Nästan överkörd två gånger. Avbryter testet.
Men HåkanC säger ju att man syns mkt bra med Philipsen, så det du har varit med om kan inte gärna stämma.