Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kogoyo sa:Klockade barnen t skolan imorse (dag 4 med dubb, nu inkörda). 26 min på 7,76 km. De snittar ca 18 kmh med dubben. Inte illa för 4 st 6-12-åringar. Motvind o regn. På rulle med rotation ca 1 km var. Alla pigga o glada.
22 min med sommardäcken. Högsta uppmätta hastighet: 39,xx kmh. Världens snabbaste 20-tummare? Snitthastighet snabbaste km: 27,5 kmh. Höjdmetrar 80. Skillnad start o sluthöjd -10.
Igår fick jag cykla tre vändor pga olika sluttid i skolan. 47,25 km :-).
Har googlat lite utan att hitta svar. Vad menas med ett sådant här övergångsstället?JayKay sa:Väjningsplikt...
kogoyo sa:Klockade barnen t skolan imorse (dag 4 med dubb, nu inkörda). 26 min på 7,76 km. De snittar ca 18 kmh med dubben. Inte illa för 4 st 6-12-åringar. Motvind o regn. På rulle med rotation ca 1 km var. Alla pigga o glada.
Bengt-re sa:Det är imponerade! Krasha inte sönder några ben bara.
Sambal Oelek sa:[igår, glömde skriva]Hempendling, efter en alldeles för lång jobbarvecka på 55,5h ungefär. Kändes väldigt konstigt med helg helt plötsligt. Nya konstiga ljud i drivlinan. Så det är det jag ska ta tag i nu, fixa ljuden! :)
staine sa:Oj vilken snygg cykel kan man pendla på sånt?
Toresdotter sa:Det här med att cyklister allt oftare kör om på gångbanan till höger om mig, trots att jag ligger så långt till höger som det bara går på cykelbanan? Det är aldrig cyklister i möte när detta händer och gott om plats att köra om på vänster sida - så vad beror det på?
a) Vi har bytt till vänstertrafik i cykeltrafiken, utan att jag har fattat det?
b) Klungskräck gör att de vill ha minst en meters avstånd till cyklisten de kör om?
c) De kan inte trafikreglerna.
d) De där elcyklisterna - de är inte kloka.
Jeppe_E sa:federico sa:8 November
Åhhh håå.. vilket linjespel. Så jävla perfekt. Kudos
Sambal Oelek sa:Snyggt!!
Körde om på högersidan idag, men det berodde enbart på att elcyklisten höll vänstertrafik.Toresdotter sa:Det här med att cyklister allt oftare kör om på gångbanan till höger om mig
+1Toresdotter sa:d) De där elcyklisterna - de är inte kloka.