Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
federico sa:30 Januari
staine sa:Motvind? MOTVIND? Ni ska inte komma och SNACKA om motvind. Jag fick gå av och leda nerför backarna i Cph i dag. Sketna 25 km tog enochenhalvtimme tammetusan!
JojjeM sa:Många färdsätt på dagens pendling.
Bil till verkstad. Cykel från verkstad till Uppsala station. Tåg till Kista. Buss till kontoret. Fint med snö.
Oklart på om jag kan få till nån båt- och/eller flygtur på vägen hem.
/Johan
Fjärdebrunn sa:JojjeM sa:Många färdsätt på dagens pendling.
Bil till verkstad. Cykel från verkstad till Uppsala station. Tåg till Kista. Buss till kontoret. Fint med snö.
Oklart på om jag kan få till nån båt- och/eller flygtur på vägen hem.
/Johan
Du fick chansen att cykla Uppsala-Kista, och tog den inte?!
staine sa:Motvind? MOTVIND? Ni ska inte komma och SNACKA om motvind. Jag fick gå av och leda nerför backarna i Cph i dag. Sketna 25 km tog enochenhalvtimme tammetusan!
Pfaff sa:staine sa:Motvind? MOTVIND? Ni ska inte komma och SNACKA om motvind. Jag fick gå av och leda nerför backarna i Cph i dag. Sketna 25 km tog enochenhalvtimme tammetusan!
Tror jag gärna. Men backar? I Köpenhamn!? Backa, möjligen. Valby. Finns inga fler. :-)
Väldigt trist väder. Två centimeter slask som täcker allt.zodah sa:Rätt trist väder ändå.
Se det positivt.Rattnalle sa:Väldigt trist väder. Två centimeter slask som täcker allt.zodah sa:Rätt trist väder ändå.
IngvarW sa:De som har skidglasögon på sig ser ju jäkligt muppiga ut men med stor sannolikhet är det valet det bästa en sån här dag när det kommer snöblandat regn.
IngvarW sa:De som har skidglasögon på sig ser ju jäkligt muppiga ut men med stor sannolikhet är det valet det bästa en sån här dag när det kommer snöblandat regn.
Granman sa:Idag blott fjärde, och sista, cykelpendlingsdagen i januari.
Sämsta pendlingsmånaden på flera år
Två veckor sedan jag satt på cykeln sist.
Influensa och tjänsteresor har gjort kaos med benstyrka och kondition.
Och en pumpa-var-10:e km-pyspunka på framdäcket under dagens förmiddagsräd till och från jobbet.
Så, från detta kan det ju bara bli bättre. Kom februari! Utan vab helst, tack, snälla!
johnny165 sa:Min fyraåring har inga problem med att vinterpendla! :)
johnny165 sa:Min fyraåring har inga problem med att vinterpendla! :)
zodah sa:Lite isigt på sina ställen annars bra plogat och sandat alt sopsaltat. Fick ihop nästan 30 km innan jobbet idag.
Men, skulle inte Ältavägens cykelbana sopsaltas? Har inte sett ngt av det i år...
SuperApe sa:Hamnade bakom en Canondale nästan hela vägen till stan. Tror bestämt han försökte skaka av mig i backen. Jag låg inte på rulle, orkade bara inte cykla om...
Men ligga på rulle bakom en Brompton? Har folk ingen värdighet?
Sådärja, ser fint ut! Ska visa bilden för min femåring. Vad är det för däck på cykeln? Ser inte riktigtjohnny165 sa:Min fyraåring har inga problem med att vinterpendla! :)