Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
SuperApe sa:Thank you lord for torkrum.
Källis sa:Gårdagen hem från jobbet.
//Källis
izar sa:Blöt, kepsen är ett grymt plagg en dag som denna.
Fjärdebrunn sa:Så trött på dubbpunkor, satt in på småtimmarna och drog ur alla dubb i slitbanan på mitt bakdäck. Det höll in till stan iaf...
bearthefear sa:Började hemfärden med stil. Precis kommit upp ur garaget och skulle stanna till för att invänta gps-mottagning (går ju inte att cykla utan att storebror vet var man befinner sig).
När jag skulle klicka ur så kom jag inte loss. Några panikartade försök gjorde jag innan jag låg och sprattlade i slasken. Och inte ens då kom jag loss från cykeljäveln.
Det visade sig att en av skruvarna till klossarna rostat av. Blev i alla fall väl omhändertagen av förbipasserade som inte förstod att det enda som blivit skadat är min självkänsla...
Annars var även fortsättningen blöt. Så den lilla fadäsen gjorde egentligen varken till eller från.
frause sa:Har pendlat i en vecka på premiumdäck i form av Gravdal nu och vädret har ju bjudit på alla möjliga varianter. Än så länge är jag nöjd.
Helt okej rull och ingen såndär skum understyrning som W240. Det går att svänga som vanligt på barmark. Kändes även bra i snö/is/modd-föret igår efter att ha släppt ut lite luft.
Återstår att se hur livslängden är. Suomidäcken verkar ju hålla hur länge som helst medan dubben äter sig igenom ett Schwalbe-däck på ett par månader.
DJ Internet sa:Isgata under Södertäljevägen på Hägerstensvägen. Ambulans på plats och flertalet medcyklister stod och ringde samt varnade bakomvarande som kom nedsusande. Oklart skadeläge för personen i ambulansen.
Ansvarsfrågan för kommungränserna diskuterades på platsen.
Nog för att dubb känns tungt ibland men idag rullade jag med dubb ikapp en damcykel med tråkiga standarddäck utan dubb fast jag bromsade lätt och den andra cyklisten trampade..Raggamuffin sa:0 grader och motvind meeeeen nu är det så ljust att framlampan ej behövdes. Onödigt tungt med dubbdäck som inte behövdes.
salle sa:DJ Internet sa:Isgata under Södertäljevägen på Hägerstensvägen. Ambulans på plats och flertalet medcyklister stod och ringde samt varnade bakomvarande som kom nedsusande. Oklart skadeläge för personen i ambulansen.
Ansvarsfrågan för kommungränserna diskuterades på platsen.
Där gick han som jag såg omkull också, dock utan skador. Hoppas det gick bra för den skadade! Den kurvan är dock klurig, de flesta vill ju inte bromsa ordentligt utan tror de har Valentino Rossi skillz i kurvtagning.
Pfaff sa:Torr, kall och gratis.