Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mycketvillhamer sa:Jösses vad borskämd man har blivit med fint väder på sistone. Idag blev det mtb till jobbet och jag har inget att klaga på idag heller :)
Börjar bra!
Till skogs!
Mitt pendeljag hälsar er!
Vallmofälten i full blom
Vilken drömmig väg till jobbet!!!Mycketvillhamer sa:Jösses vad borskämd man har blivit med fint väder på sistone. Idag blev det mtb till jobbet och jag har inget att klaga på idag heller :)
Börjar bra!
Till skogs!
Mitt pendeljag hälsar er!
Vallmofälten i full blom
Per (Hofvet/Ängby) sa:Visst en hel del folk men så många är det inte, först vid St Mossen och in mot stan det tjockar till sig lite. Brukar inte vara några problem att passera så länge man håller god uppsikt för mötande cyklister. Passerade för Kristineberg ca 08:30 och såg ingen olycka. När och var hände den?
izar sa:Tog en omväg på vägen hem. Hamnade bakom en snubbe i Djursholm på MTB som hade någon form av dödsförakt.
Han slänger sig över ett övergångsställe/cykel passage i 30+.
Upp med handen och uppmanar bilen att stanna och han fortsätter i samma höga fart. Den snubben kommer inte att bli gammal. När det finns sådana cyklister så är det inte så konstigt att vi är en hatad grupp av alla andra.
Bengt-re sa:izar sa:Tog en omväg på vägen hem. Hamnade bakom en snubbe i Djursholm på MTB som hade någon form av dödsförakt.
Han slänger sig över ett övergångsställe/cykel passage i 30+.
Upp med handen och uppmanar bilen att stanna och han fortsätter i samma höga fart. Den snubben kommer inte att bli gammal. När det finns sådana cyklister så är det inte så konstigt att vi är en hatad grupp av alla andra.
Darwin brukar lösa ut sånt.
Ja, Slussen i rusningstrafik är verkligen inget för den som vill ha lugn och fridfull pendling.Fjärdebrunn sa:Drog hem lite tidigare, passerade Slussen vid 16:45. Fy attan vilket kaos. Lite gormande fick jag när jag klev in i högerledet för att undvika att fronta med en stålgalje med ölrack. 3 led finns det inte plats för på cykelbanorna.
zodah sa:Lägesrapport, Älta, 07:10, riktning mot Sickla. Tjockt med snabba pendlare. Alla blev såklart omcyklade.
Snart känner jag mig redo för Le Peloton igen. Siktar på att bli avhängd strax innan Fisksätra som vanligt... ;-)