Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1Fjärdebrunn sa:Le Peloton, kortis
IngvarW sa:Ingen pendling under 2 dgr pga ANNAT, (Firmafest). Känns som en depression är i antågande, #kommunalafärdmedelsuck..
Skogling sa:300 m nyanlagd CB / GC vid Vinsta premiärcyklades idag. Skönt att slippa kringelikrokar.
Stumpy sa:Omväg via Kungsholmen, Horan och Liljeholmen för att köpa ett par beggade pedaler. Överlevde.
staine sa:Stumpy sa:Omväg via Kungsholmen, Horan och Liljeholmen för att köpa ett par beggade pedaler. Överlevde.
Oj det var ju en bedrift
;)
staine sa:Jag satt just och fundera på, om fler skulle skriva till trafikkontoret och föreslå cb på en smal remsa av Centralbron (på sikt såklart, inte i morgon ;)) för att avlasta Slussen, då kanske dom skulle komma på, oj det är fler som tycker som staine. Och till sist blev det av.
Eller? skulle dom tänka, oj va många töntar det finns.
Ja nu har jag skrivit i alla fall.
Stumpy sa:Fick medalj när jag ställde av en hjulsugare.
tinkerbell sa:Jag märkte inte att jag hade några ben förrän jag var nästan framme vid jobb. Helt j-la tomt var det. Motvind till råga på allt. Skyller på PR på lördagens 30-milare runt den där f-e sjön...
Är det de större cyklisterna som gått på semester?Booten sa:Mindre cyklister än vanligt, har semestern börjat för vissa tro...?
Japp, större ska det vara. De mindre har möjligen sommarlov, beklagar felskrivningen.Stumpy sa:Är det de större cyklisterna som gått på semester?Booten sa:Mindre cyklister än vanligt, har semestern börjat för vissa tro...?
Booten sa:Idag gick det fort, skön luft efter nattens gårdagens regn. Mindre cyklister än vanligt, har semestern börjat för vissa tro...?
ipv6 sa:Jag kom ihåg nya cykelbanan vid Vinsta idag. Trevlig.
En tant på väg åt motsatt håll viftade frenetiskt på en annan cykelbana, antar att hon menade att jag körde "mot trafiken". Jag viftade tillbaka och hoppades hon trodde att jag menade att den var dubbelriktad, för det gjorde jag. Knepigt det här med kommunikation ibland.
mao sa:Imorse såg jag det för första gången, kombination av bockstyre, lycra och ...hövding. På en och samma cyklist.
staine sa:mao sa:Imorse såg jag det för första gången, kombination av bockstyre, lycra och ...hövding. På en och samma cyklist.
Säker på att det inte var el-assist också?
;)
Peth sa:Vinden kom från alla håll i morse, en regnskur blev det också.
Promenerade hem från jobbet.
Nu en veckas semester.
Man hoppar väl av cykeln i farten, slänger upp den på ryggen och spinger över stammen?Bengt-re sa:Ett träd till och med - cyklade runt då det är knepigt för stela gubbar på pendlaras att bunnyhoppa över vindfällda träd.