Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ska du cykla heldämpat i trettio graders värme ?!?Visa bilaga 563700
Imorgon blir det finpendling , LLSen måste luftas, det gick lite för lätt idag?
Det gick lite för lätt i motvinden idag ju? , tar bara en halvtimme så jag klarar mig , tack för omtanken!Ska du cykla heldämpat i trettio graders värme ?!?
Ser ingen flaskhållare heller.
Du kör väl utan att byta om innan jobbet också ??
Kör hårt !!!
"The harder they come, the harder they..."
Hej igen,Inte snabbast idag om man säger så ,men nöjd ?Visa bilaga 563759
På asfalt sisådär men det är ju inget man tänker på i skogen , 2.8or så bra komfort iallafall, några trottoarkanter finns att hoppa ifrån men man är mitt i stan så jag tar det lugnt med det…Hej igen,
ser att du har "DHF" på bakhjulet.
Hur gillar du det?
Jag tänkte nämligen prova "DHF" på både bakhjul och framhjul när det är dags att byta däck på endurocykeln.
Bra jobbat med pendlingen på fulldämpat med dessa däck ?
Finns kanske några roliga hopp längs vägen?
Singelklinga? Eller vill du inte bli sedd cyklandes på lilla klingan?Tog aeroad. Känns lite väl med 53kaka när man bara ska till jobbet. Kadensen blir rätt låg ?
+1Otrolig eftersvettning i morse trots bra AC på kontoret.
haha, prao! #cyckelTrafikkontoret har förlängt min pendling med 300m, och inte kan de stava heller (hint, det är mer än ett fel ;) )
Annars var det riktig härlig, men svettig pendling idag och ganska lungt på cykelbanorna. Termometern visade 27 grader redan klockan 8.
Tre fel på tre skyltar på skyltar från kommunen känns ändå rimligtTrafikkontoret har förlängt min pendling med 300m, och inte kan de stava heller (hint, det är mer än ett fel ;) )
Annars var det riktig härlig, men svettig pendling idag och ganska lungt på cykelbanorna. Termometern visade 27 grader redan klockan 8.
Hade missat att det står "andra sidån" på den vänstra, eller så är de bara en skruv där. Tycker även att "Gående och cyklister" klingar bättre än "Gående och cykel", men nu är jag kanske bara petigTre fel på tre skyltar på skyltar från kommunen känns ändå rimligt![]()
Jag väljer "glaset halvtomt" när jag läser "sidån". Det är ju klart ett stavfel, för inte kan det ju vara en svart skruvHade missat att det står "andra sidån" på den vänstra, eller så är de bara en skruv där. Tycker även att "Gående och cyklister" klingar bättre än "Gående och cykel", men nu är jag kanske bara petig![]()
Jag blir nyfiken på historien bakom framtagningen av skyltarna…Tre fel på tre skyltar på skyltar från kommunen känns ändå rimligt![]()
I all välmening kan det vara värt att notera att lugnt stavas just så. ?Trafikkontoret har förlängt min pendling med 300m, och inte kan de stava heller (hint, det är fler än ett fel ;) )
Åh, tack Bagheera! ?#wieeserbeser :)
Det där med att "hänvisas till andra sidan" tycker jag alltid är lite för tidigt. Jag har inte bråttom dit.Trafikkontoret har förlängt min pendling med 300m, och inte kan de stava heller (hint, det är fler än ett fel ;) )
"Gångare och cyklister hänvisas till andra sidan" är ju bara ett mer artigt sätt att säja "Kan inte ni som inte kör bil bara döööö!".Det där med att "hänvisas till andra sidan" tycker jag alltid är lite för tidigt. Jag har inte bråttom dit.
/Martin
Känns liksom lite fel att ligga på lilla. Skulle haft en semikompakt kanske.Singelklinga? Eller vill du inte bli sedd cyklandes på lilla klingan?
Jajjamensåatt, även mitt nästa försök att cykla hem på lunchen slutade i en broöppning. Det hände inte idag och jag avslöjar inte när det hände. Nu vet jag att jag står under bevakning! Hur gör ni för att undvika bli förföljda? Kör ni med alu-folie på insidan hjälmen? Eller ska man ha det både på ut- och insidan?Visa bilaga 562433
Nu har det hänt flera gånger när jag cyklar till/från kontoret under "kontorstid" att det blir broöppning och därmed minst 5 minuter längre resväg. Det känns som att någon vill påtala att jag ska komma i tid till kontoret och att hålla mig där tills jag gjort mina 8 timmar och inte cykla hem under lunchen som idag. Anar jag konspiration?
För att inte tala om fortgubbarna (senast i morse, på en elass bullit) som promt skall om på höger sida....Segt. Har inte fått igång vanan igen, efter lång frånvaro från daglig cykelpendling.
Som vanligt en massa damcyklister som bara vrider på styret för omkörning utan att kolla om det redan är kommer någon till vänster.