Sambal Oelek
Aktiv medlem
Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9
Fint i götet med...
Jag håller inte andan, om man säger så...men det vore väl superbra om den blir fin och bred lagom till första snön. 2024.Varför all denna skit om munkbron? Det är stadens satsning på en CX-bana mitt i smeten, bokstavligt talat. Kommer säkert att bli jättemysigt med packad snö ovanpå isen..
Skämt åsido så tror jag att cykelbanan där kommer att göras om snart för att den nya slusskanalen som byggs bredvid är typ färdig
Dessutom är orörda stråk oftast bättre än det som är knasigt röjt, åtminstånde om man har feta däck med lågt tryck
Det här med att ha lasten i en sadelväska är ju briljant. Mycket nöjd än så länge, tack till alla för tipsen.Perfekt, tack för det fylliga svaret, det är precis samma saker jag vill få in & jag kör också rygga för datorn men vill få ner vikten där
Verkligen 👍Humörshöjande väder!
"stående framhjulscykling"..?Bakhjulspunka (glasbit+ slitet däck) så det fick bli stående framhjulscykling sista 500 metrarna!
Bakhjulet mest bara nuddade marken. Man vill ju inte sabba fälgen ;)"stående framhjulscykling"..?
Ja, Tegelbacken/Vasagatan är hemsk, men det är fortfarande ljusår bättre nu med färdigbyggda cykelbanor.Mössa på, 4 grader.
Munkbron (Stockholm) är ju verkligen kass. Kommer bli episkt usel när det snöar och fryser på. Går den cykelbanan ens att snöröja?
Fick även det tvivelaktiga nöjet att cykla Tegelbacken/Vasagatan också. Men det var i alla fall bättre än sist jag pendlade där för 4-5 år sedan.
Du håller alldeles för lång lucka för att få draghjälp 😜Draghjälp av gubbe på eljonne
Ja hamnade efter när ja rotade efter luren i jeansen, jag va hack i häl!!Du håller alldeles för lång lucka för att få draghjälp 😜