Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
staine sa:skrotfot sa:Bild från i morse på Cyklistbloggen.
Skönt att inte behöva cykla norr om Ringvägen på Söder.
Men HEL-VETE! Säkert att det där inte är fotoshoppat?
Annat var det på 90-talet!
mussla sa:staine sa:skrotfot sa:Bild från i morse på Cyklistbloggen.
Jag hamnade i det där. Det tog tre grönljuscykler innan jag kom ut på Hornsgatan.
Härligt att många cyklar men jag undrar hur det skall bli när slussen blir färdigt. De har ju skruvat ned prognoserna för antalet cykelpassager för att få ritningarna att passa.
zodah sa:mussla sa:staine sa:skrotfot sa:Bild från i morse på Cyklistbloggen.
Jag hamnade i det där. Det tog tre grönljuscykler innan jag kom ut på Hornsgatan.
Härligt att många cyklar men jag undrar hur det skall bli när slussen blir färdigt. De har ju skruvat ned prognoserna för antalet cykelpassager för att få ritningarna att passa.
Det blir tyvärr inget bra, om planerna som de ser ut nu blir verklighet.
Black planet sa:Sluta se problem. 8 bredda fina filer att cykla på nya slussen.
Brommie o pendeln är skön kombo. Pått igen imorgon.
zodah sa:mussla sa:staine sa:skrotfot sa:Bild från i morse på Cyklistbloggen.
Det blir tyvärr inget bra, om planerna som de ser ut nu blir verklighet.
staine sa:Komiskt förresten så vanlig kombon på bilden är. Notera även BOSE- lurarna. Kan nån förklara psykologin?
staine sa:Komiskt förresten så vanlig kombon på bilden är. Notera även BOSE- lurarna. Kan nån förklara psykologin?
emilh sa:staine sa:Komiskt förresten så vanlig kombon på bilden är. Notera även BOSE- lurarna. Kan nån förklara psykologin?
Blev han jättesur när du cyklade förbi utan att plinga?
Undras vad som händer med Boselurarna när halsduken blåser upp.staine sa:Komiskt förresten så vanlig kombon på bilden är. Notera även BOSE- lurarna. Kan nån förklara psykologin?
Erra sa:Elcyklel-hövding-bose-killen är garanterat en sådan typ som använder bestick när han äter hamburgare.
staine sa:Jobbigt läge. Vad är det för fel på mig? Krängd av personerna på bilden. En ss-yngling, 2 halvfeta gubbar på utrangerade hybrider. Jag tog ändå i lite. Obs ej i Sth.
+1zodah sa:Lockade åter fram en hjulsugare ur buskarna i Älta. Pressade på så gott det gick. Matade på i 38 km/h under en period men det tyckte mina ben var lite väl jobbigt så fick ta det lte lugnare efter ett tag. Blev inte av med honom men jag fick mig ett bra intervallpass.
SuperApe sa:Förmodligen är det något "fel" på danskarna. Epo i grundvattnet.
staine sa:Jobbigt läge. Vad är det för fel på mig? Krängd av personerna på bilden. En ss-yngling, 2 halvfeta gubbar på utrangerade hybrider. Jag tog ändå i lite. Obs ej i Sth.
ja rawbike har en enkel knapp att trycka på, elcyklar behöver ofta en köpt liten "device" så vitt jag förstått... Trist hur som helst, har aldrig sett en laglig rawbike, dvs en som man har en chans att hänga på...emilh sa:Kändes som att jag lämnat kvar benen i Östertälje. Blev lite bättre efter ett par km.
Noterade att fler elcyklister på annat än "Rawbikes" verkar ha hittat trimningsmanualen.