Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vissa cyklar ju upp för backen fortare än vad jag gör på platten
edit: https://www.strava.com/segments/9514002
Bara du håller åt sidan när du saktar ned. Det är lite irriterande att bli omkörd i en brant backe av någon som tävlar mot dig (utan att informera dig) för att sedan ha en stoppkloss framför sig.Älskar skanstullsbron södergående! Där kan man ta i hur mycket som helst och blir garanterat skjut-mig-i-huvudet-trött!
Bara du håller åt sidan när du saktar ned. Det är lite irriterande att bli omkörd i en brant backe av någon som tävlar mot dig (utan att informera dig) för att sedan ha en stoppkloss framför sig.
Bara du håller åt sidan när du saktar ned. Det är lite irriterande att bli omkörd i en brant backe av någon som tävlar mot dig (utan att informera dig) för att sedan ha en stoppkloss framför sig.
Intressant teori. Mitt behovet av läsglasögon är definivit större när det är mörkt. Det är inte omöjligt att jag ser sämre i allmänhet i mörker och att det bidrar till att jag tar det lugnare.Det är inte så att du ser dåligt? DÅ brukar man reagera mer på mörkret... Har jag märkt.
Det är nåt rätt mysigt att dra iväg runt 0400 :)Skönt väder imorse och sista dagen där jag cyklar iväg kl07.
Nya arbetstider nästa vecka så då blir det att hoppa på cykeln vid 04?
Stämmer, dock kan det efter en del cykling(även lugn) bli lite snorigt i näsan, vilket försvårar andningen ur den samma.Brukar prova hur långt jag kommer med att bara andas genom näsan.
Är ju självklart stark korrelation med tempot men i lugn Z2 kommer man rätt långt.
Bra beskrivning på hur man känner sig då och då!garanterat skjut-mig-i-huvudet-trött!
Den var magisk. Sådan underbar misär att det ändå blev lite omväg eftersom jag ändå var dyngblöt.Är vi fler som sitter och ser fram mot lite misärpendling hem? :)
Den var magisk. Sådan underbar misär att det ändå blev lite omväg eftersom jag ändå var dyngblöt.
Skönt väder imorse och sista dagen där jag cyklar iväg kl07.
Nya arbetstider nästa vecka så då blir det att hoppa på cykeln vid 04?
Sitter och funderar på samma sak. Var riktigt less på dubbdäcket igår eftermiddag på väg upp för skanstullsbron södergående i rak motvind, regn och ett däck som knappt rullar.Vad tror ni, Är det läge att ta av vinterdäcken på pendlingshojen?
Bor i Stockholmsområdet och det var inte många dagar denna vinter som dubben kom till användning.
Har plingat sönder min ringklocka av samma skäl och måste skaffa en ny.För ca ett halvår sen växte jag äntligen upp och monterade en ringklocka på pendelcykeln enligt lag. Det var det roligaste beslutet jag nånsin fattat. Nu passive-aggressive-plingar jag på allt som är i vägen. Taximuppar som släpper av folk, stressade småbarnsmorsor som ska svänga ut men inte kollar om det kommer cyklister, turister som svämmar över från G till C... Pling, pling, pling motherfuckers! ?
Vad tror ni, Är det läge att ta av vinterdäcken på pendlingshojen?
Bor i Stockholmsområdet och det var inte många dagar denna vinter som dubben kom till användning.
Tipsar om keps, har alltid en i cykelväskan. Mumma mot regn och snö :)Mysväder. Knappt 5 minuter långsammare än vanligt, mest p.g.a dålig sikt. Fick belöna mig själv med semla istället.
Jaja, regnet kommer på hemfärden ?Äntligen lite misärpendling. Det har varit alldeles för bekvämt senaste tiden.
Snart skall de börja regna också. Perfekt
Tvingades till spårbunden pendling, då cykeln är hos reparatören.Äntligen lite misärpendling. Det har varit alldeles för bekvämt senaste tiden.
Snart skall de börja regna också. Perfekt