Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte alla som börjar dagen med att kränka en polishelikopter ?Hade en polishelikopter i hasorna vid 4 tiden i morse när jag var på väg till jobbet. Dom hänge på mig ett bra tag, läste senare att det hade varit stort pådrag... https://nyheter24.se/nyheter/blaljus/1138580-haninge-polisen-rapporterar-om-skottlossning
Tyckte även att jag såg drönare men kan varit ett UFO ?
Och en ryggsäck, eftersom jag av någon outgrundlig anledning bestämt mig för att ha med kavaj till jobbet.Vidrig hemcykling! Motvind, snöblandat och alldeles för lågt dryck i däcken, eftersom jag fortfarande inte pumpat upp trycket.
Det gick undan!Kul, då fick du fart på pedalerna???
Jaaa... men vi är vänner nu, cyklar mer kör betydligt lugnare på motorcykeln.Det är inte alla som börjar dagen med att kränka en polishelikopter ?
Om två veckor rycker jag dubbarna... hoppas jag.Många cyklister och andra typer på cykel idag. Stundtals trångt också. Jag kom ifatt en ännu långsammare cyklist på ett skymt och trångt ställe. En "dam" bakom mig tyckte att det var bara att lägga sig till vänster och plöja förbi oss. Självklart fick hon möte och prejade in mig mot gångbanan för att undvika frontalkrock. Det händer inte ofta under min zenpendling att jag säger till andra, men där gick min gräns. Resten av pendlingen blev inte lika zen pga det.
Längtar för övrigt till dubbfri pendling.
Är det meningen att du cyklat undersidan av pung och mikropenis?Igår åkte jag hem den backiga och oplogade vägen söder om Tisaren. Sedan var det tänkt Skogaholm men tog fel i ett vägskäl och hamnade nästan i Närkesberg. Snöfall hela vägen. 3 h 30 minuter 621 höjdmeter och 67 kilometer.
För få chokladägg ätnaKände mig kraftlös på hemvägen, trots att flaggorna visade på medvind. För varmt klädd? Nåt skit i kroppen? Eller bara i behov av en långhelg?
Freddy Mercury stuket att sitta på?Mitt underliv hatar mina ögon, efter senaste sadelköpet.. Stenhård retrostil från Velo, om-märkt Spectra och snabbt såld på Tradera. Visa bilaga 617871Undrar varför? Aj,aj.
Det är därför du behöver två cyklarMest blött och kallt hem igår
Idag väldigt få cyklister och gående, glest på Essingeleden med fordon, så antar att många jobbar hemma/är lediga idag.
Vitt och frost i södra delen av Sthlm, och slask som har fryst på en del ställen, även om det mest var fuktigt.
Men i helgen får det ske, bort med dubben.... ?
förmodligen influensa med efterföljande ryggskott på gång. Varje gångKände mig kraftlös på hemvägen, trots att flaggorna visade på medvind. För varmt klädd? Nåt skit i kroppen? Eller bara i behov av en långhelg?
Troligen. Men några glas påskbubbel igår botade mig ?förmodligen influensa med efterföljande ryggskott på gång. Varje gång
9/10 gånger en gravel med slicksGlad Påsk!
Hoppas att ni får en riktigt härlig påsk.
Jag har en fråga.
Vad använder ni för cykel när ni pendlar.
En cross country mtb från Decathlon. Pga ett sprucket däck så har jag nu schwalbes ice spiker pro 29' i fram och kraken odubbat bak xDGlad Påsk!
Jag har en fråga.
Glad Påsk!
Jag har en fråga.
Skiftat till sommardäck, och tog steget över till slanglöst. Helt underbart att flyga fram med landsvägssulorna.Visa bilaga 618330
Mindre risk för punka. Jag kör WTB Ranger, Light Rolling, 2,6 bak och 3,0 fram.Vad har du för däck, slanglösa lika med ej punka?
Jag kör en Kona Unit X. Använder samma cykel till stigcykling och bikepacking. Grym allroundhoj, men kanske inte optimal sett ur pendlarsynpunkt (framförallt inte med vintersulor)Glad Påsk!
Jag har en fråga.
Okay, Jag tänkte byta till slanglösa. Ska kolla in WTB Ranger. Tack för tipset. Glad PåskMindre risk för punka. Jag kör WTB Ranger, Light Rolling, 2,6 bak och 3,0 fram.
Tack detsamma.Okay, Jag tänkte byta till slanglösa. Ska kolla in WTB Ranger. Tack för tipset. Glad Påsk
Måste säga att tubeless ready också är rätt nice. Cyklat 600mil utan punka, annars van vid att byta slang var 150:e mil ungefär.Vad har du för däck, slanglösa lika med ej punka?