Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vackert!
Have fun! :)Folk som fan vid Hornstull fem i halv åtta, hann knappt över innan det blev rött. Såg en incident mitt i högen, mitt i korsningen, som hade kunnat bli nåt mer om han inte haft så bra bromsar, han som inte hade uppsikt framåt. Lugn långpendling planerad hemåt i em. Skönt att förkylningsebolan släppt och på fredag drar man till Mallis. För första gången!
Buske! ?Ledig dag, så passade på att smygstarta pendlarsäsongen med att testa en eventuell pendlingssträcka om ca 25 km. Lyckades hitta ett gäng acceptabla kostigar parallellt med den stressiga 80-vägen. Känns lovande! Nu gäller bara att lösa problemet med svettiga kläder på den resterande tågsträckan. Knöla med ombyte på tågtoan, näcka i en buske eller slänga på fräscha kläder över och gilla läget?...
Ont om löv än så länge men jag får väl börja spana efter lämplig vegetation...Buske! ?
Äh, byt bara t-shirt på perrongen.Ledig dag, så passade på att smygstarta pendlarsäsongen med att testa en eventuell pendlingssträcka om ca 25 km. Lyckades hitta ett gäng acceptabla kostigar parallellt med den stressiga 80-vägen. Känns lovande! Nu gäller bara att lösa problemet med svettiga kläder på den resterande tågsträckan. Knöla med ombyte på tågtoan, näcka i en buske eller slänga på fräscha kläder över och gilla läget?...