Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
DÖDS-isfläcken var kvar. Samt DÖDS-snö ovanpå. Får erkänna att jag tog det lite lugnt. Samt funderade på dubbdäck.
Visa bilaga 738890
Slitaget är inget att bry sig om åtminstone, är inne på fjärde vintern med Continental Contact Spike 120 dubb 32-62, cyklar majoriteten av vardagarna ca 17 km x 2 och däcken är fortfarande bra. Jag har på dubb bak och fram ca 4-5 månader varje vinter, orkar oftast inte skifta hjulpar eller byta cyklar av bekvämlighet.Kör med dubbdäck men fortfr inte isigt i Stockholm, vet någon om det sliter på däcken och om det är förbjudet att cykla på gator med dubbdäcksförbud, eller gäller det enbart bilar?
Ja det är ju precis utanför dig. Har du rom att spetsa med? (Fan ta med en cigg också när du ändå gör dig besvär!)Imorgon ligger du där och sprattlar. Ropa så kommer jag med glögg.
Det där är grannskapets mest ökända isfläck. Nja, jag har muskotnöt och folköl. Går det lika bra?Ja det är ju precis utanför dig. Har du rom att spetsa med? (Fan ta med en cigg också när du ändå gör dig besvär!)
Lite kul att personen framför dig (antar det du som fotar personen framför dig) är en kollega till mig som jag mötte utanför garaget på jobbet vad som bör varit ganska kort efter detta foto taget (bör vara, annars osannolikt likt i klädsel, cykel och allt).DÖDS-isfläcken var kvar. Samt DÖDS-snö ovanpå. Får erkänna att jag tog det lite lugnt. Samt funderade på dubbdäck.
Visa bilaga 738890
(Sorry om jag spårar ut lite)Motvind hela sträckan till jobbet, medelpuls mycket högre än vanligt, kul att man kan se vilka skillnader motvinden kan göra för träningen.
Ser också att Garmins tjänst är nere :(.
Kör med dubbdäck men fortfr inte isigt i Stockholm, vet någon om det sliter på däcken och om det är förbjudet att cykla på gator med dubbdäcksförbud, eller gäller det enbart bilar?
Kränka elcyklar? Du vet att det inte är så svårt att passera 25 km/h på en vanlig cykel va?Motvind deluxe imorse och medvind luxe på hemvägen men det gick mycket bra att kränka elcyklar och dessutom har jag nu efter 30plus år lärt mig hur Götgatan ska klaras av ,det som gäller är , lägga sig sist i kön för att inte fastna vid snaps, folkungagatan och sen vid skrapan sen kan man successivt öka så blir det lagom grönt vid Ringvägen och efter det har jag bara oövervakade korsningar å broar så då flyter det på bra .![]()
Läckert!
Uppför på Skanstullsbron och den sista jag passerade stod det 28 på displayen och @Sulfaten hjälp mig nu , jag cyklar med 29+,fulldubbat och heldämpat så jo man får ta i liteKränka elcyklar? Du vet att det inte är så svårt att passera 25 km/h på en vanlig cykel va?
Har du sovmorgon alla morgnar?Nu vet man ju var isfläcken är så...
Fegade ändå ur med ett gammeldubbdäck fram. (Annars är gamla damcrescentar ypperliga såna här dagar.)
Visa bilaga 739018
Försöker. Tycker 8.30-9 är lagom att börja. Och sen gå hem vid 15- tiden. Fast det har ju lite med utbud och efterfrågan att göra. Man är ju daglönare liksom.Har du sovmorgon alla morgnar?
Värre gick det för Rasken om jag minns rätt.Min bakbroms frös igen... och fick Raskens-fot då jag fortfarande inte har några vinterkängor. Annars gick det ok.
Ja vi har inte fått facit för min del än, vi får se.Värre gick det för Rasken om jag minns rätt.
Det är fasen en vardagshjälte att köra med den set-upen.Uppför på Skanstullsbron och den sista jag passerade stod det 28 på displayen och @Sulfaten hjälp mig nu , jag cyklar med 29+,fulldubbat och heldämpat så jo man får ta i lite![]()
Min bakbroms frös igen... och fick Raskens-fot då jag fortfarande inte har några vinterkängor. Annars gick det ok.