Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag hörde dig!De heter Top contact och finns i lite olika varianter, happy-approved också :) https://www.bike24.com/p241030.html
Men Michelin har ett par också, star grip, kanske finns några såna på köp&sälj om du har tur :).
Oplogade cykelbanor! Efter ca 15 minuters släpandes av cykel gav jag upp och gick hem för att ta bilen istället! Trist. I min kommun (Gävle) slår man sig för bröstet och menar att man har "feministisk" snöröjning!!!
Hade du motvind?Kalla händer igen.. Varför känns det så extremt kallt ute? Ok för att temperatur är en trubbig värdemätare på hur kallt det är, men sån här diskrepans vet jag inte om varit med om. Det känns ju som minst -10 grader kallare än vad termometern ljuger om.
Jag tror att luften kan vara lite fuktig när temperaturen ligger runt 0 vilket gör att det känns rejält kallare. Lite som att ånga i bastun värmer mer, fast tvärt om. (För att vatten har väldigt hög specifik värmekapacitet.)Kalla händer igen.. Varför känns det så extremt kallt ute? Ok för att temperatur är en trubbig värdemätare på hur kallt det är, men sån här diskrepans vet jag inte om varit med om. Det känns ju som minst -10 grader kallare än vad termometern ljuger om.
Jo fast det har ju varit samma hela veckan, även innan när det var -4 - -5 på termometern.Jag tror att luften kan vara lite fuktig när temperaturen ligger runt 0 vilket gör att det känns rejält kallare. Lite som att ånga i bastun värmer mer, fast tvärt om. (För att vatten har väldigt hög specifik värmekapacitet.)
Kalla händer igen.. Varför känns det så extremt kallt ute? Ok för att temperatur är en trubbig värdemätare på hur kallt det är, men sån här diskrepans vet jag inte om varit med om. Det känns ju som minst -10 grader kallare än vad termometern ljuger om.
Jag tror att luften kan vara lite fuktig när temperaturen ligger runt 0 vilket gör att det känns rejält kallare. Lite som att ånga i bastun värmer mer, fast tvärt om. (För att vatten har väldigt hög specifik värmekapacitet.)
Aja nån mils snöblaskpendling blev det iaf till slut. Behövde komma till vaccinationscentralen för den årliga sprutan. Man vill ju inte få snuva i vinter.Cph snöblask och ishalka, jag skippar 8 mil cykelpendling i dag och tar tåget. Förlåt Gud.
Fuktig luft antar jag samt en del blåst.Jo fast det har ju varit samma hela veckan, även innan när det var -4 - -5 på termometern.
May the force be with you...Ojoj, förbättrade säsongens pansarcykel-med-dubb-rekord med 6 minuter!
Annars är det inte många jag cyklar om och det känns trist att ständigt bli omkörd av dessa förbannade elcyklar. Måste erkänna att tanken har slagit mig att plocka fram elcykeln igen och prova åtminstone en gång...
Kanske ville lampan säga dig. ”Ursäkta, du har köpt fel lampa. Jag bländar mötande trafik.”premiärpendling med dubb, longboards och barmitts monterade.
gick prima dock började min relativt nyköpta knog blinder 1300 flimra vid några tillfällen, vilket kändes oroväckande.