Miss Lycka 2.0
Aktiv medlem
Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9
Dags att byta styrlinda?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Miss Lycka 2.0 sa:Dags att byta styrlinda?
bearthefear sa:Får kontra med en bild från 2016, nyfikna ekorrbarn som hoppar mellan ekrarna (stillastående) till mammans stora förskräckelse. Lite mer glädje :)
...och kör på ekorrar.fhloston sa:bearthefear sa:Får kontra med en bild från 2016, nyfikna ekorrbarn som hoppar mellan ekrarna (stillastående) till mammans stora förskräckelse. Lite mer glädje :)
Det var mysigare ?
Själv åker jag plåtlåda i dag.
Lejon sa:...och kör på ekorrar.fhloston sa:bearthefear sa:Får kontra med en bild från 2016, nyfikna ekorrbarn som hoppar mellan ekrarna (stillastående) till mammans stora förskräckelse. Lite mer glädje :)
Det var mysigare ?
Själv åker jag plåtlåda i dag.
ptrk sa:Extra träning både till och från jobbet med motvind båda vägarna... Hoppas på bättring imorgon...
fhloston sa:ptrk sa:Extra träning både till och från jobbet med motvind båda vägarna... Hoppas på bättring imorgon...
Klart det blir bättre! Eftersom du fått extra träning idag så är du ju starkare i morgon ?
Själv fick jag nöja mig med motvind på vägen hem.
fhloston sa:fhloston sa:ptrk sa:Extra träning både till och från jobbet med motvind båda vägarna... Hoppas på bättring imorgon...
Klart det blir bättre! Eftersom du fått extra träning idag så är du ju starkare i morgon ?
Själv fick jag nöja mig med motvind på vägen hem.
Idag vann jag med motvind båda vägarna ?
zodah sa:Tog ut cykeln igår när jag skulle hämta dottern på fritids. Gick sådär, axeln är långt från ok. Får vänta mer... suck.
staine sa:zodah sa:Tog ut cykeln igår när jag skulle hämta dottern på fritids. Gick sådär, axeln är långt från ok. Får vänta mer... suck.
Kan trösta dig med att min axel är permanent kass. Så räkna med det så blir det en glad överraskning om det blir bättre ;p
Åas så går det rätt bra att cykla (och jobba!) ändå.
Happy helg! :)
staine sa:zodah sa:Tog ut cykeln igår när jag skulle hämta dottern på fritids. Gick sådär, axeln är långt från ok. Får vänta mer... suck.
Kan trösta dig med att min axel är permanent kass. Så räkna med det så blir det en glad överraskning om det blir bättre ;p
Åas så går det rätt bra att cykla (och jobba!) ändå.
Happy helg! :)
staine sa:Min axel är en kombination av vurpor och arbetsskada, yess... *winner*
Peth sa:staine sa:Min axel är en kombination av vurpor och arbetsskada, yess... *winner*
Mina axlar lider fortfarande av, i kronologisk ordning:
Judo
OTB i Järvsö x2
Volvo XC90 på stadsgårdsleden.
Peth sa:staine sa:Min axel är en kombination av vurpor och arbetsskada, yess... *winner*
Judo
OTB i Järvsö x2
IngvarW sa:Peth sa:staine sa:Min axel är en kombination av vurpor och arbetsskada, yess... *winner*
Judo
OTB i Järvsö x2
Jag rehabbar fortfarande ena axeln efter att ha tappat en långfärdsskridsko i full fart och synat isen på Orlången för ETT ÅR SEDAN. Här snackar vi lång rehab. Går inte att hänga i räck och göra chins eller vad det nu kan heta i denna värld av engelska termer, men vem f-n bryr sig, cykla går ju.