Stol3n_Identity
Aktiv medlem
Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9
Lite smått kyligt imorse vid 5 tiden, borde ha tagit en varmare jacka. Kommer säkert vara en varm o skön tur ikväll!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Köp nya jeans
secondsunrise.se
Mnja. Pris/utseende ratio inte helt lyckad i mina ögon.![]()
Second Sunrise - Quality Wear and Repair
Store located in Stockholm, Sweden focusing on quality that is made to last. Our main focus is jeans & denim and we also offer denim repairs and crafts workshops, such as indigo, leather and mending!secondsunrise.se
Skräcken av att ha sett en dickpic här i pendlartråden, i kombo med kraftig medvind gav hastighetsrekord på hemvägen.Nä nu skäms jag på riktigt!
Tur det hände i orten och inte på fingatan.
Note to self: Ha Kallingar På! Köp nya jeans!
Visa bilaga 515166
Jag förlorade mitt vad! Vägbygget är redanVägarbete startat i Galoppvägens tunnel under Enköpingsvägen. Det positiva är att de förhoppningsvis får på asfalt på den bortglömda grussträckan norr om tunneln när de är klara om ett år eller så. Tyvärr är det ganska smalt utrymme att dela på för cyklister och fotgängare bredvid bygget. Jag sätter ett par tunnslitna cykelbyxor och en borttagen ventilhatt på att det snart kommer upp en ”Cykel ska ledas”-skylt. Det är ju ändå Solna vi talar om…
Arm- och knävärmare både i morse och på eftermiddagen. Motvinden gjorde mig stark.Motvind och sol, precis som det förutspåddes. Det börjar bli lite småkyligt med korta byxor/armar om man kommer iväg efter 17 nu...
Sträckning?Härlig höstmorgon idag! Vaknade dock med smärta som kommer och går i framsidan av vänster höft.Gör inte ont när jag trycker på höften. Nån som vet vad det kan bero på?
Bra jobbat! Det är fascinerande med hur olika samma sträcka kan te sig när vädret skiftar.5:30 började mina 2 mil mellan Svedala-Malmö med en del dimma på landsvägen som är i princip helt mörk. På väg hem precis när jag skulle börja cykla, började regn vilket snabbt satt på regnskydd. Motvind och öppet fält och mycket regn. Blev motiverade att cykla resten av veckan när såg en en pappa med en lådcykel med två barn plus en barncykel ovanpå på landsvägen,
Har cyklar sömmar säsong sedan 2018 men känner mig glad att har cyklat hittills så läng under hösten.
Nejdå, det finns lite skyltar som leder en upp för en grusbelagd backe med 15% snittlutning och sedan genom nåt mörkt skogliknande område med nåt sorts underlag som en gång i tiden kanske varit asfalt. Skakvarning deluxe.Är det en omledning öht? Är det inte bara avstängt?