Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9
Ungefär vid det röda strecket.Vars är detta ställe?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ungefär vid det röda strecket.Vars är detta ställe?
Aha! Tack för svar! Där har jag cyklat många gånger. Fint! Inte tänkt på att stanna och fota bara. Nästa gången ska jag göra det! ?Ungefär vid det röda strecket.
Visa bilaga 587295
Den stranden är galet långgrund, eller var det för 35 år sen iaf :DAha! Tack för svar! Där har jag cyklat många gånger. Fint! Inte tänkt på att stanna och fota bara. Nästa gången ska jag göra det! ?
Gillar inte den korsningen alls, tar alltid en extra koll att bilarna ser mig och stannar vid väjningsplikten där. Höll på att köra på en voiare som inte gjorde det i somras.Först en taxi som bara fortsatte att glida förbi väjningsplikten på Birger Jarlsgatan vid Jarlaplan, trots att jag var framför motorhuven.
Såg rödljuskörande matbudsmoppe som stoppades på cykelbana kring Fridmensplan igår. Kanske en kampanj igång?Tungt idag, trötta ben. Ofrivilligt stopp bromstensvägen/duvbovägen i spånga.
Poliskontroll: alla på 2 hjul stoppades, böter delades ut till lagbrytare. Bland annat en äldre tant på en snabb elskooter. Klarade mig utan anmärkning
Håller också alltid ett extra öga till höger där.Gillar inte den korsningen alls, tar alltid en extra koll att bilarna ser mig och stannar vid väjningsplikten där. Höll på att köra på en voiare som inte gjorde det i somras.
Ja det måste vara det :-)Cykelstockholms mest fotograferade bänk ?
Vars är detta ställe?
Då är vi två :-(hostar slem, snorar, huvudvärk sedan i tisdags. är ju riktigt avis på er som fått möjlighet att pendla i lite frostiga förhållanden, ja häromdagen var det frost hemma i Norraste Hässelby.
Verkar dock vara väldigt lite misär just nu. hoppasngn kan liva upp fredagen för mig
Den fina F1-sträckan är nu inte längre en asfaltväg utan en lövväg. På vissa delar ser man knappt asfalten under.Så här en månad senare så visar det sig att den där insatsen har ändrat min pendlingsväg. Väldigt trevligt med en liten bit F1-asfalt på pendlingen.
Surt att du måste åka hem och pendla om sträckan. hänt mig medWTF, morgonpendlingen fastnade inte i Stravan.
Men fin morgon med soluppgång.
Löjligt mycket löv på vissa sträckor och andra sträckor helt rena från löv.
Ja, det har brakat på rejält med lövfällning. Söndagens stormbyar kanske hjälpte till. Men det var ännu mer spännande för nån vecka sen med trädet på andra sidan Bällstavägen från F1-banan sett, som fällt stora mängder kastanjer (tror jag) och det var fullständigt såphalt några meter... :)Den fina F1-sträckan är nu inte längre en asfaltväg utan en lövväg. På vissa delar ser man knappt asfalten under.
När det var en grusväg var det ju inget problem men med den supersläta asfalten känns det lite vanskligt.
Surt att du måste åka hem och pendla om sträckan. hänt mig med
Klart du får om du kan visa stravaloggen på att det hände. Må vara moment 22 men iaf.Får man dispens för tappade timmar/minuter från arbetsgivaren då?