Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9
Liquiesole var väl lösningen förr vet inte om det finns längre…Jag kanske borde plombera gamla dubbhål med något?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Liquiesole var väl lösningen förr vet inte om det finns längre…Jag kanske borde plombera gamla dubbhål med något?
Är det fetade verkligen en legitim ursäkt för att inte cykelpendla??pekle, blev buss idag. Skulle hämta fisk till jul plus att bakskärmen inte sitter fast i ramen upptill så reservdel är beställd.
God Jul på er!
Ursäkten är väl egentligen typ "jag får inte plats med sill, lax och skagen för halva släkten i ryggsäcken". Rent transportmässigt var det ju ypperlig temperatur för att transportera fisk. Ja om bakskärmen satt fast ordentligt då... (sliding bridge för sks-skärmar går typ inte att hitta i Sverige så 20 spänn för prylen och 120 spänn i frakt från dtüskland...)Är det fetade verkligen en legitim ursäkt för att inte cykelpendla??![]()
?
God Jul!
Godkänt.Ursäkten är väl egentligen typ "jag får inte plats med sill, lax och skagen för halva släkten i ryggsäcken". Rent transportmässigt var det ju ypperlig temperatur för att transportera fisk. Ja om bakskärmen satt fast ordentligt då... (sliding bridge för sks-skärmar går typ inte att hitta i Sverige så 20 spänn för prylen och 120 spänn i frakt från dtüskland...)
Bilderna luktade vurpa, men gissar och hoppas att hojen bara saknar stöd (hur många happyiter har stöd..?)Ingen pendling men mat och hjulklappsleverans
varierande röjning iallafall ?
Nej nedlagd försiktigt på sidan för att fota ?Bilderna luktade vurpa, men gissar och hoppas att hojen bara saknar stöd (hur många happyiter har stöd..?)
Iofs så försöker ju ägaren bli av med cykeln så hen kanske inte är jättenöjd med den iafMan måste inte ha dubbdäck, tydligen...Visa bilaga 672921
Sjöviksbacken?Var mentalt förberedd på en dödskamp nedför backen jag aldrig lärt mig namnet på, den från Årstaberg till Liljholmen.
Nä, Södertäljevägen. Liljeholmsbacken brukar jag kalla den, men nån sa det var fel.Sjöviksbacken?
Nybodabacken. Eller Col de Södertäljevägen i Strava ?Nä, Södertäljevägen. Liljeholmsbacken brukar jag kalla den, men nån sa det var fel.