Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Och jag tycker jag har lång mudhugger bak....Gick upp som vanligt i och för sig utan väckarklockan och kommer på att ungarna har påsklov och att jag tagit semester ?, nåja man är ändå uppe och på G så varför inte cykla lite innan värsta snön kommer (fick lite på vägen hem).
Cyklade in till jobbet och sa hej och trampade sedan hemåt med ett depåstopp vid ett bageri som har goda bullar , ungarna blev iallafall glada?
Visa bilaga 689835
Det sjuka är att det letar sig skit förbi ändå, det var bättre förr när man var solskenscyklist…Och jag tycker jag har lång mudhugger bak....
Ingen pendling idag, bara en kort sväng längs linje 17 till Sickla. Första dagen jag tagit ut vardagscykeln med sommardäck i år efter att ha bytt i mitten av förra veckan.
Dåligt beslut. Var dock ok dit vid 11 förutom o-zen-känslan av hagel i ansiktet. Hem vid 14 var en annan femma, kom inte upp för nån av backarna brevid hammarbybacken, däcken släppte vid varje tramptag.
Jag hänger upp mina mtb'er i framhjulet på väggkrokar, måste ha stänkorna något kortare än bakkanten av bakhjulet annars går det inte att rulla in dem mot väggen på bakhjulet, annars skulle jag nog inte bry mig så mycket om hur långa mina var.Det sjuka är det letar sig skit förbi ändå, det var bättre förr när man var solskenscyklist…
När jag hamnar i liknande situationer brukar jag leta upp nya stigar eller områden att utforska, antingen till fots eller på cykel. Har du tänkt på att göra något speciellt för dig själv? Kanske en bok du velat läsa men inte haft tid med, eller varför inte börja planera trädgården för våren? Små projekt kan ge oväntad glädje.Gick upp som vanligt i och för sig utan väckarklockan och kommer på att ungarna har påsklov och att jag tagit semester ?, nåja man är ändå uppe och på G så varför inte cykla lite innan värsta snön kommer (fick lite på vägen hem).
Cyklade in till jobbet och sa hej och trampade sedan hemåt med ett depåstopp vid ett bageri som har goda bullar , ungarna blev iallafall glada?
vi vill åka igen https://chernobylstory.com/se/![]()
Projektet är ju grabbarna som fortfarande är hemma eftersom det är lov?När jag hamnar i liknande situationer brukar jag leta upp nya stigar eller områden att utforska, antingen till fots eller på cykel. Har du tänkt på att göra något speciellt för dig själv? Kanske en bok du velat läsa men inte haft tid med, eller varför inte börja planera trädgården för våren? Små projekt kan ge oväntad glädje.
Jag har inte ett jobb jag cykelpendlar till varje vardag, i kombination med att jag bytte till sommardäckshjulen och är hjärtligt trött på vintern tänker jag hålla mig från vardagscykling tills den vita skiten är väck, förhoppningsvis varar det bara den här veckan. Inte för att detär så jobbigt att sätta tillbaka vinterhjulen. Men nej, bara Nej!Borde tagit bussen idag. Inte alls kul. Bytte till dubbat fram, hjälpte föga.
Tar bussen hem. Faq this.
i tokholm påtagliga vindar från norr idag. kl 10 är det sagt att det trots de nordliga vindarna anländer ett kompakt snöslaskområde söderifrån.
kan nog bli en och annan rapport om misär
förslag lämna sommarcykeln hemma och förbereda med lämplig klädsel:)
Pendlingscykeln, som nyss bytt bort dubbdäcken, råkade stå ute över natten i Linköping.
Gick med barnen i morse och ena ungen vurpade på dödshalkan under snön som lurar här och där.
Inte värt att riskera något såhär nära den riktiga vårsäsongen. Blir hemmajobb idag.
De jag såg cyklandes verkade ha en ”utmaning” här och där. Lågoddsare att ortopeden lär ha att göra idag…
Det får bli dam-crescent i morn. Vinter i 08 i snart 6 månader nu... :/
Jomen känslorna apan. Vårkänslorna! Iskallt juh!det är faktiskt vår.
Då kan du cykla hit, förväntas 15cm snö imöra. Hade jag varit yngre hade jag lagt på dubb igen, tur att man är van att krasha?som skrivet så har grabbarna påsklov men jag ska ut å prova att trampa en stund sen,
dubbeldubbat får det bli iallafall ?
Inte krascha gubben, fråga mig hur det går när man är gammal å vurpar , tar skitlång tid att komma igen så återigen vi vill inte höra att det inte gick bra ?Då kan du cykla hit, förväntas 15cm snö imöra. Hade jag varit yngre hade jag lagt på dubb igen, tur att man är van att krasha?
Du har valt fel utrustning ?