Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Flera plusgrader (åtminstone söder om innerstan) och hård vind. Jag *gissar* att det är torrt nästan överallt och att vinden blir det största problemet idag, men det är klar himmel så var försiktig på broar och andra ställen där det kan bli svartis ändå.Halt i sthlm? Har inte hunnit byta till vintersulor
Jo jag gissar att det är såFlera plusgrader (åtminstone söder om innerstan) och hård vind. Jag *gissar* att det är torrt nästan överallt och att vinden blir det största problemet idag, men det är klar himmel så var försiktig på broar och andra ställen där det kan bli svartis ändå.
Är det någon som har något annat än 9 års skillnad? Inte för att peka ut otränighet (det är ett ord, iaf nu) utan för att se om Garmin gjort det lätt för sig och alla som rör på sig "är nio år yngre"?Fint imorse. Noll drama.
Visa bilaga 743308
Min Garmin verkar för övrigt synkad med @MrSthlm
Visa bilaga 743309
/Johan
Det här ser ju bra ut men jag blir ändå avhängd då och då på Le Peloton. Så jag vet inte hur korrekt dessa siffror är
Visa bilaga 743330
@Manurhin2 är i och för sig ett undantag, tror han har större än 9 års skillnad.Är det någon som har något annat än 9 års skillnad? Inte för att peka ut otränighet (det är ett ord, iaf nu) utan för att se om Garmin gjort det lätt för sig och alla som rör på sig "är nio år yngre"?
Visa bilaga 743325
Wtf, nu när jag kollade hade jag 54,5@Manurhin2 är i och för sig ett undantag, tror han har större än 9 års skillnad.Men vi värmlänningar är ju lite speciella.
![]()
”Lite” speciella!?@Manurhin2 är i och för sig ett undantag, tror han har större än 9 års skillnad.Men vi värmlänningar är ju lite speciella.
![]()
Stämmer bra här. Nio års skillnad för min del med. Var tvungen att leta reda på hur detta beräknas.Är det någon som har något annat än 9 års skillnad? Inte för att peka ut otränighet (det är ett ord, iaf nu) utan för att se om Garmin gjort det lätt för sig och alla som rör på sig "är nio år yngre"?
Visa bilaga 743325
Det där med skosnöret runt pedalaxeln råkade jag ut för på tiden när jag fixiependlade (typ när jag startade första pendlartråden https://happyride.se/forum/threads/halla-cyklist-hur-var-dagens-pendling.816701/ ).igår morse på väg till jobbet upptäckte jag att mitt ena skosnöre på vänster sko hade snurrat sig runt axeln på vänster pedal och satt fast. fick trampa baklänges för att snurra upp det. glad jag upptäckte det innan jag behövde sätta ner foten :P sen cyklade jag genom glas två gånger, men verkar ha klarat mig från punktering än så länge.
Elmopeder utan gränser?Jäklar vad man blir omkörd utav elcyklar (fatbikes) som kör mycket snabbare än 25 km/h, och dessutom cyklas de utan pedalerna, är detta nån sorts trimning?
Det där med skosnöret påminner mig om igår när jag skulle ta ut lite kläder från torktumlaren. Änden på ena ärmen på en underställströja hade råkat komma i kläm i luckan och hängde utanför maskinen. OJ vad uppsnurrad tröjan var.igår morse på väg till jobbet upptäckte jag att mitt ena skosnöre på vänster sko hade snurrat sig runt axeln på vänster pedal och satt fast. fick trampa baklänges för att snurra upp det. glad jag upptäckte det innan jag behövde sätta ner foten :P sen cyklade jag genom glas två gånger, men verkar ha klarat mig från punktering än så länge.
Hur swishar jag???Elmopeder utan gränser?
Hur swishar jag???
Det där med skosnöret påminner mig om igår när jag skulle ta ut lite kläder från torktumlaren. Änden på ena ärmen på en underställströja hade råkat komma i kläm i luckan och hängde utanför maskinen. OJ vad uppsnurrad tröjan var.![]()
Höjden av kränkhet för mig var att bli omkörd av 2 tjejer med matkassar på styret, Vänern runt infarten till Örebro. Inflammation i muskelfästena i bägge låren ovanför knäna, varje tramptag gjorde ont som tusan så ståcykling ett par varv i taget var det enda sättet att ta sig i mål.Höll makligt tempo och vädrade ur de sista ångorna av gårdagens aw. Blev kränkt av otrimmade elcyklar.