Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hänt mig flera gånger också. Egentligen räcker en titt över axeln vid vänstersväng. Då fattar man vad de tänker göra.Hur tänker de som resolut sträcker ut vänster arm för svänga UTAN att ta en titt över axeln först? Fick idag en arm rakt i bröstet.
Funkar, men var kommer du ifrån, Bromma/Alvik?På fredag går pendlingen söder om stan! (vitt område...) Google tycker så här, är det rätt och rimligt?
Visa bilaga 788603
Jepp. Det är rundan via liljeholmen jag undrar lite över...Funkar, men var kommer du ifrån, Bromma/Alvik?
Du kan cykla väster om trekanten (sjön) också. Kanske trevligare, så slipper du tvärbanespåren i Gröndal.Jepp. Det är rundan via liljeholmen jag undrar lite över...
Jag tycker att det här är rimligare:På fredag går pendlingen söder om stan! (vitt område...) Google tycker så här, är det rätt och rimligt?
Visa bilaga 788603

Mmm, jag var dum i huvudet och frågade en gång varför han kollade och sket i vad som fanns där. Fick svaret att jag absolut inte hade någon större rätt att vara till vänster än han hade.Dom som tittar bakåt, ser att man kommer och ändå påbörjar omkörning är min favorit
Eller så tar du höger vid Trekanten, vid Blommenbergs skolan. Dammar lite grus fram till trädgårdskaffet, tar en snabb öl och sen upp vid Aspuddens skola och ut på Hägerstensvägen. Mkt roligare!Det är en liten knöl på Erik Segersälls väg som ger några meter till. Vill man ha några ytterligare kan man ta vänster lite tidigare på Blommensbergvägen upp på Alvastravägen och Sigfridsvägen. Vägen via Liljeholmen innehåller slakmotan längs med Hägerstensvägen och det är ändå den vidrigaste i dom där krokarna.
Promenerar vid cykelförbudet?sen upp vid Aspuddens skola och ut på Hägerstensvägen. Mkt roligare!
Knöl som mkallstrom nämnde. Och kroken upp från Trekanten för Blommenbergsvägen är rätt brant.Eftersom den passerar samma punkter borde det vara samma höjdmeter?
När jag tänker efter har jag nog provat typ den vägen en gång. En gång. Av en anledning.Det är en liten knöl på Erik Segersälls väg som ger några meter till. Vill man ha några ytterligare kan man ta vänster lite tidigare på Blommensbergvägen upp på Alvastravägen och Sigfridsvägen. Vägen via Liljeholmen innehåller slakmotan längs med Hägerstensvägen och det är ändå den vidrigaste i dom där krokarna.
Samtidigt i NederländernaBlev kränkt på av en trimmad elcykel på hemvägen. Det får inte upprepas - imorrn blir det racern!
En vid Stadsgården och en vid Västerbron! Ska vi crowdfunda?Samtidigt i Nederländerna
Visa bilaga 788798
Alltid lampor. Finns en vetenskaplig bakgrund till att bilar har det (olyckor minskar en aning) som jag tror går att applicera på cyklar.Jaha, det var bara att klä på sig ordentligt och ge sig ut i Lützen-dimman imorse. Kände lite att jag kanske borde haft lampor. Stod 7 grader i väderappen så blev långbyxor för första gången efter semestern. Och jag frös ändå trots högre snitthastighet än vanligt. Äcklig kall, fuktig luft. Långbyxor, handskar, mössa 22 augusti. Såklart inte ok, så blir seriösa planer på att flytta någon annanstans. Har ju haft lite jobbresor senaste året och tänker tanken varje gång när vädret, maten och cykelvägarna att det är bättre att flytta än att bli bitter i här i Stockholm.
Haha. Är svag. Skämms icke för att medge detJag tycker ni är lite veka !? åtta grader vid start i morse, kör kort kort om än med dubbla tröjor.
Lite svalt i första utförslöpan men efter första uppför så blire bra .
Håller ni på å blir elcyklister för de verkar frysa mycket, det är mössor, handskar , tjockjackor mm![]()
Håller med! Ska f..n frysa. Många vantar och mössor, en kombo för varje temp :)Haha. Är svag. Skämms icke för att medge det
I junioråldern när man stod och väntade på start i skidtävling eller skidorienteringstävling uppe i lappland, -20 grader och man kände varken av sina tår eller fingrar. Då bestämde jag mig att f*ck it. Jag tänkter inte längre frysa frivilligt.
Bröt mer än en eker. Behövde få ett hjul också.Bröt en eker. Måste bestämma vilken verkstad att besöka nästa vecka.