Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gissar att chauffören antigen hade en fullkittad motocrosshjälm alternativt ingen hjälm alls?Sega ben efter en tvådagars i helgen. Blev rekordomblåst av elcykel i Farsta. Det tragikomiska åbäket gick nog i 50 blås. Såg rätt vanskligt ut.
Att du klarar att kröka två dagar i rad, imponerande minst sagt!Sega ben efter en tvådagars i helgen. Blev rekordomblåst av elcykel i Farsta. Det tragikomiska åbäket gick nog i 50 blås. Såg rätt vanskligt ut.
Det funkar inte med kraftiga gummiklädda klämmor runt gaffelrören nere vid navet? Och sen fästa vid kronan också.Fått för kort avstånd. Börjat cykla 6-7 km i civila kläder. Svårt ju, att varken frysa eller svettas, bara vara precis i mitten. Måste sluta med ryggsäck så det inte blir så varmt på ryggen och skaffa nåt fint front rack för dator, lås, matlåda och lite smågrejer.
Verkar svårt att fästa nåt på framaxeln på den här gaffeln, och inga fästen på gaffeln förutom hål i kronan. Kunde finnas nåt bra litet starkt halvpizzarack som fästs runt styrrör under stammen + hålet i gaffelkronan med lite tur kanske?
Lägg av. De vet innerst inne att du egentligen behöver en ny cykel.Fått för kort avstånd. Börjat cykla 6-7 km i civila kläder. Svårt ju, att varken frysa eller svettas, bara vara precis i mitten. Måste sluta med ryggsäck så det inte blir så varmt på ryggen och skaffa nåt fint front rack för dator, lås, matlåda och lite smågrejer.
Verkar svårt att fästa nåt på framaxeln på den här gaffeln, och inga fästen på gaffeln förutom hål i kronan. Kunde finnas nåt bra litet starkt halvpizzarack som fästs runt styrrör under stammen + hålet i gaffelkronan med lite tur kanske?
Har pendlat i jeans och jacka, utan hjälm (!!!) i flera år, svennebananpendlare. Det är rätt ok. Cyklar ju ffa.Fått för kort avstånd. Börjat cykla 6-7 km i civila kläder. Svårt ju, att varken frysa eller svettas, bara vara precis i mitten. Måste sluta med ryggsäck så det inte blir så varmt på ryggen och skaffa nåt fint front rack för dator, lås, matlåda och lite smågrejer.
Matlåda? Har du tjej verkligen?Fått för kort avstånd. Börjat cykla 6-7 km i civila kläder. Svårt ju, att varken frysa eller svettas, bara vara precis i mitten. Måste sluta med ryggsäck så det inte blir så varmt på ryggen och skaffa nåt fint front rack för dator, lås, matlåda och lite smågrejer.
No helmet no steeze!Har pendlat i jeans och jacka, utan hjälm (!!!) i flera år, svennebananpendlare. Det är rätt ok. Cyklar ju ffa.
Hörru farbror farfar, det är inte 1979 längre!Matlåda? Har du tjej verkligen?
;)
Men det var inte jag. Jag hakade bara på nån modärn bloggartjej med sin ”tjejer gillar-inte-killar med matlåda” -trend. Hon är väl trendig, år 2026?Hörru farbror farfar, det är inte 1979 längre!
Jag har fått lära mig att matlåda och ryggsäck är"ICK"(-s plural?). Vad nu ett "ICK" är övergår min förmåga men det var inte helhjärtat positivt :/Men det var inte jag. Jag hakade bara på nån modärn bloggartjej med sin ”tjejer gillar-inte-killar med matlåda” -trend. Hon är väl trendig, år 2026?
(Då hon iof verkade rätt ointressant så minns jag inte vad hon hette)
Nej, du är rökt om du siktar på att landa en influencer……Jag har fått lära mig att matlåda och ryggsäck är"ICK"(-s plural?). Vad nu ett "ICK" är övergår min förmåga men det var inte helhjärtat positivt :/
Det enda positiva med en influenser är att de flyter i vattnet!Nej, du är rökt om du siktar på att landa en influencer……
Är inte Hanna Friberg din typ?Men det var inte jag. Jag hakade bara på nån modärn bloggartjej med sin ”tjejer gillar-inte-killar med matlåda” -trend. Hon är väl trendig, år 2026?
(Då hon iof verkade rätt ointressant så minns jag inte vad hon hette)
Bara att tjöpa en påse (mässings-)nipplar på lunchen och terapiarbeta lite.Skulle smårikta framhjulet. Nippeln blev till alumjöl. Får nog springa och köpa hjul på lunchen.![]()
Fattas bara termos och torr mössa i ryggan.:DJag har fått lära mig att matlåda och ryggsäck är"ICK"(-s plural?). Vad nu ett "ICK" är övergår min förmåga men det var inte helhjärtat positivt :/
Robust traktorhjul som klarar många vintrar. Det är modellen. 32H trekors.Det blev et billigt hjul för QR och skiva hos Jarla Cykel. Snabbt, smidigt och billigt. Inte så lätt...
Jag har redan ett sådant. Mässingsnipplar och navdynamo. Detta ett sommarhjul.Robust traktorhjul som klarar många vintrar. Det är modellen. 32H trekors.
Lyx!Jag har redan ett sådant. Mässingsnipplar och navdynamo. Detta ett sommarhjul.