Hallå cyklist! Hur var dagens pendling?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
lite klibbig morgonpendling och något stadsbesök som passerade lindhagensplan samtidigt som jag, bara att vänta tills mc-polisen vinkade att det var ok att köra.

lite 'intervaller' mellan stolparna från PHS upp till gravgården för framtida skyltspurter. :)

pilen: absolut. går på semester imorgon men sen så..

Skumt beteende på tråden även för mig.

Nu får vi sluta pendla.

pilen: sure thing. vi tar det efter semestern och krigar lite med bilarna i rondellen vid stäket. :)

dagens pendling var lite klibbig och intervallig mellan stolparna från PHS till silverdals kyrkogård.

Tack för sällis i går Pilen. Du kan väl se liiiite andfådd ut när jag småtrycker på i motluten?

Sista pendlingen innan semestern är till hälften avklarad.

Nu ska vi se om jag kan locka ut mig på cykelsemester med tält och skit.

tråden är något paj ja. :) när ska någon moderator göra något??

semester i eftermiddag!

pendlingen var sval och skön, rakt på i kantvinden mot kista.

Det var ju det jag sa! Snart smäller det. Detta trots frånvaron av bilder.

Jag såg, och se: en vit häst, och han som satt på den hade en båge, och en segerkrans gavs åt honom, och han kom fram som segrare och för att segra. Och när Lammet bröt det andra sigillet hörde jag den andra varelsen säga: "Kom!"
En annan häst, en eldröd, kom fram, och han som satt på den fick rätt att ta freden från jorden så att människor skulle slakta varandra, och ett långt svärd gavs åt honom.
Och när Lammet bröt det tredje sigillet hörde jag den tredje varelsen säga: "Kom!" Jag såg, och se: en svart häst, och han som satt på den höll en våg i handen.
Och jag hörde liksom en röst mitt ibland de fyra varelserna: "Ett mått vete för en denar och tre mått korn för en denar, men oljan och vinet skall du inte skada."
Och när Lammet bröt det fjärde sigillet hörde jag den fjärde varelsens röst som sade: "Kom!"
Jag såg, och se: en gulblek häst, och han som satt på den hette Döden, och han hade dödsriket i följe. De fick makt över en fjärdedel av jorden, till att döda med svärd och med svält och med pest och genom vilda djur på jorden.

Pendlingen inställd på grund av semester. Det får bli en landsvägsrunda i solen istället.

2 veckor kvar till semester :(. Så det blir att fortsätta pendla i vackert väder och hoppas att det inte är massa folk på cykelbanorna mot city. Och när började cykelpolisen(trevliga) åka i skarpnäck skogarna?

cyklade 65km i kuperad terräng på asfalt 2:40min höll en snitt på 24km/h inget wow fart men man är bra tagen ändå men benen var inte alls med idag.
gick 2 bananer en vitargo electrolyte. på rakare sträckor kunde jag hålla en 30-34km/h men backarna då dog benen det är ändå ett par dar sedan sist men ska benen behöva återhämta sig så här länge.

men skönt nu då det är över

Gårdagens pendling får det bli.

Ringde hem för att kolla läget med hopp om att kunna ta en extra runda på vägen hem, men hemma var det kaos och blod. Storasyster hade tappat bunken med pannkakssmet rakt på tån och gett den ett stort jack ovanför nagelbandet. Det blev cykel till svärföräldrarna och låna bil för att möta upp på akuten. Därefter hem och vänta med fasta på operation. Hemma igen 23:00. Tänkt avfärd från jobbet 15:30.

PICT0368-web.JPG ht=544

Senast redigerad av en moderator:
Jag hade önskat att jag kunde säga det samma. 9 m/s i näsan hela vägen hem. När jag och Micke låg och tryckte strax över 20km/h över Tranebergsbron så tyckte motvinden att vi låg i strax över 55km/h. Tack för den, Gud.

Väldigt mkt vind nu... riktigt jobbigt på väg till arbetet men fina rekordtider när kosan styrs mot hemmet =) Medvind på de rätta sträckorna är inte att underskatta.. Inget ont som har något gott med sig!

Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp