Lillgammal
Aktiv medlem
Halv-OT: svettas som en jävla gris
Hur fan ska man göra? Första jag gör på dagen när jag kommer till jobbet är att svepa två tre glas iskallt vatten för att kyla ner mig och sedan drar jag in på toan och hänger av mig skjortan innan jag svettas rakt genom den.
Ingen annan verkar lida av samma problem på jobbet. Enda andra polaren med samma problem är i samma sits (kroppsbyggare), kan svettningarna vara relaterat till överskottsvikten? Tänker att kroppen kanske genererar mer hetta normalt eller så kanske jag bara genetiskt är en gris.
Alla tips mottages gärna.
Ingen annan verkar lida av samma problem på jobbet. Enda andra polaren med samma problem är i samma sits (kroppsbyggare), kan svettningarna vara relaterat till överskottsvikten? Tänker att kroppen kanske genererar mer hetta normalt eller så kanske jag bara genetiskt är en gris.
Alla tips mottages gärna.
