Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
www.mestmotor.se
Det känns ju ändå rätt görbart. Glöm inte att efterdra bultarna med den inkluderade nyckeln bara!![]()
IKEA lanserar elbil: "Den är helt revolutionerande!" – Allt om Elbil
IKEA ger sig in i en helt ny bransch och lanserar till sommaren en elbil. Elbilen som möbeljätten valt att kalla Elbert bjuder på imponerande prestanda.alltomelbil.se
säger O.P. Andersson på MSB som samordnar statens inköp av handsprit :D![]()
Snart kan du tanka handsprit på macken
För att snabbt få ut handsprit till det svenska folket kommer bensinmackarnas pumpar med spolarvätska istället fyllas med handsprit.www.mestmotor.se
singletrackworld.com
Vore ju drömmen att få bygga en bil med den sladdriga insexan som är bifogad ?Det känns ju ändå rätt görbart. Glöm inte att efterdra bultarna med den inkluderade nyckeln bara!
Jag är inte expert men vad är det fiffiga med det? Att en del kommer tro på det och faktiskt göra det? Låter som ett väldigt roligt skämt haha...Om jag jobbat på en tidning skulle jag hittat på något fiffigt aprilskämt. Vad sägs om att man kan uppmuntra lindrigt sjuka i covid-19 att hosta på äldre så att de också får lindriga symtom?
Ja men precis. Försökte mig på litet svart ironi...Jag är inte expert men vad är det fiffiga med det? Att en del kommer tro på det och faktiskt göra det? Låter som ett väldigt roligt skämt haha...