Hammarbyhill xc

• Trådstartare Trådstartare hm
  • Start datum Start datum
Hammarbyhill xc
Hm, hade ju tänkt ta en dagstur till Hellas och bara lekcykla på lördag.
Antar att det kanske inte är en helt optimal dag för det med en bana som slingar över hela skogen :p

Hammarbyhill xc
Sixten Fors sa:
Prognosen lovar sol och 12-16 grader. Säkert en och annan pöl men inte direkt svårkört, hällarna lär vara torra. Skulle jag tro.

Trodde du skulle ha tok fel.
Men hällarna torkade ju faktiskt upp i den bleka höstsolen. Och var inte så svårkört...

Hammarbyhill xc
Jag tackar min fina fanclub för fina hejarop, nästa gång kan ni väl fixa motorsåg och kanske något plakat? Vore fint. Puss

Edit: Vilka var ni förresten? Blev så förvånad så jag hann inte titta ?

Senast ändrad:
Hammarbyhill xc
Hahaha ja det skulle jag behöva, startade bland dom sista och fick köa mycket när det blev stig.

Några partier var ju riktigt fina men var tyvärr en del transportsträckor också.

Hammarbyhill xc
Bilder finns på bloggen för den som vill se. Bra kört alla!

Bilagor

• DSC03188.jpg
    DSC03188.jpg
    357 KB · Besök: 51
Hammarbyhill xc
Är det bara jag som blir blockad när jag försöker gå in på sidan?
Sophos verkar uppfatta något på siten som porr.

Bilagor

• hhxc_blocked.PNG
    hhxc_blocked.PNG
    7.4 KB · Besök: 54
Hammarbyhill xc
Här är en snabb edit av det jag hann filma av årets HHXC. För att sammanfatta, jag kom i mål efter 2:24:55 med minst 5kg extra vikt på cykeln i form av lera. Det som verkligen gjorde dagen speciell var ett gäng happyiter som hecklade/hejade på ett par ställen längs banan!

Hammarbyhill xc
ååh, vad det bromsas i skogen.

Måste vara frustrerande att bli omkörd av alla XC-raketer på grusväg, men knappt ha plats för att göra det motsatta när man väl är på stigen :p

Hammarbyhill xc
Stockholms Stad, som jag sitter på nu, klassar det också som porr. Lär ju vara en skapligt smaskig resultatlista med andra ord.

Tillbaka
Topp