odbro skrev:
-------------------------------------------------------
> Jonas W (fd PoundEm) skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Aha okej, thnx för updaten.
> >
> > Någon som vet viktskillnaden emellan FR och AM
> > modellen eller hur det nu var.
>
> Första träffen på google
>
http://www.pinkbike.com/news/Truvativ-HammerSchmid
> t-Preview-2008.html ...
>
> Jag hade absolut kunnat tänka mig denna produkt.
> Faktumet att det kräver iscg-fäste tycker jag
> dock gör att många ramar som skulle vara
> intressanta att köra det på på stryks ifrån
> kompatibel-listan.
Synd att dom måste göra det så komplicerat, om man inte har iscg kan man inte bara skaffa iscg-adapter då? eller sitter det kass?