Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
.A. sa:Hur går det med Strava Live segments?
gsb sa:.A. sa:Hur går det med Strava Live segments?
Inte igång än. Men nu har Hammerhead lierat sig närmre med Strava, så det kanske är på G.
.A. sa:Hur går det med Strava Live segments?
När hände detta?Roger_Edvinsson sa:.A. sa:Hur går det med Strava Live segments?
Är det ens användbart efter deras senaste restriktioner där de strykt alla segment som lutar mer än 0.25% totalt.
.A. sa:När hände detta?Roger_Edvinsson sa:.A. sa:Hur går det med Strava Live segments?
Är det ens användbart efter deras senaste restriktioner där de strykt alla segment som lutar mer än 0.25% totalt.
c.camper sa:Hej
Är ni som har en nöjda eller finns det något ni saknar/ andra modeller har? Letar efter en för landsväg och vill kunna ansluta till strava rutter, bland annat
The strava live isn't a software issue but Strava charging an exuberant amount of money per unit to manufacturer for the priviledge. And the reason it is on Garmin is that they told Stava to fuck off that and they cave not wanting to allienate 95% of their customers at once. So do not keep your hopes up on Strava live unless Strava themselves change their policy...gsb sa:c.camper sa:Hej
Är ni som har en nöjda eller finns det något ni saknar/ andra modeller har? Letar efter en för landsväg och vill kunna ansluta till strava rutter, bland annat
Har en och är väldigt nöjd.
Den kan dock inte hantera live-segment, men för navigering är den suverän. Mjukvaran uppdateras löpande så det är möjligt att det kommer i framtiden.
Saknar inget, har en Edge 1000 liggande i lådan och har inte ångrat bytet än. Har använt den drygt 9000 km hittils.
Frenchy sa:The strava live isn't a software issue but Strava charging an exuberant amount of money per unit to manufacturer for the priviledge. And the reason it is on Garmin is that they told Stava to fuck off that and they cave not wanting to allienate 95% of their customers at once. So do not keep your hopes up on Strava live unless Strava themselves change their policy...gsb sa:c.camper sa:Hej
Har en och är väldigt nöjd.
Den kan dock inte hantera live-segment, men för navigering är den suverän. Mjukvaran uppdateras löpande så det är möjligt att det kommer i framtiden.
Saknar inget, har en Edge 1000 liggande i lådan och har inte ångrat bytet än. Har använt den drygt 9000 km hittils.
c.camper sa:Hej
gsb sa:eTap-integration finns ju sen en tid tillbaka:
https://blog.hammerhead.io/pois-and-sram-etap-see-what-s-new-for-karoo-a89d8c1a4a82
kais01 sa:angående live segments kom det en uppgradering häromdagen.
The Karoo software has been upgraded to share your live location with your family and friends.
Available from version: 1.111.726.3
Prerequisites:
Your Karoo must have an active internet connection (cellular or tethered network connection).
The other party must have the shared URL link and Hammerhead account
.
Jensen sa:Livetracking och strava live är väll inte samma sak?
Roger_Edvinsson sa:Jensen sa:Livetracking och strava live är väll inte samma sak?
Livetracking är för anhöriga...
Strava Live är för de med hornen ute...
Jodå, det har jag gjort, men jag förstår det som att det ska dyka upp en "hemsymbol" som man ska kunna routa till. Den dyker inte upp för mej... Har testat flera närliggande adresser också. Får du det att fungera? I så fall kanske jag skulle testa att göra en factory reset bara...Har du lagt in hemadressen på "Dashboard" i din profil?
Jodå, det har jag gjort, men jag förstår det som att det ska dyka upp en "hemsymbol" som man ska kunna routa till. Den dyker inte upp för mej... Har testat flera närliggande adresser också. Får du det att fungera? I så fall kanske jag skulle testa att göra en factory reset bara...
Jajjemen, men då ska jag testa en factory reset så kanske jag får ordning på det. Tack för att du kollade.Jodå, hemsymbolen finns där och när jag klickar på den får jag möjlighet att routa dit.
Har du skrivit in adressen med postnr och ort?