Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
gsb sa:Jag låter min order ligga kvar, pengarna är redan borträknade och enheten verkar lovande. Och ev pip kan jag vara utan, stänger ändå av allt ljud.
Den lär ju komma innan utesäsongen börjar för min nya cykel.
gsb sa:Spekulationer är alltid trovärdiga...
Jag tycker detta värre eftersom det aldrig var ett Kickstarter projekt, utan e gick ut med att det fanns en färdig produkt, som skulle leverreas i somras. Vilket visar sig vara total lögn, precis som allt annat de har lovat. Jag är grymt förvånad att folk håller fast vid sina Preorders.Henrik_E sa:Det är väl ett väldigt typiskt kickstarterprojekt. Entusiaster som blir eld och lågor och pytsar in pengar utan konsekvensanalys, och de som står bakom inser till sist att de tagit sig vatten över huvud och i försök att rädda undan några kronor genom förnekelse och pressreleaser som erkänner några småproblem.
Ett mönster som kommer fortsätta upprepa sig gång på gång så länge folk är godtrogna.
gsb sa:Spekulationer är alltid trovärdiga...
eggepegge sa:Om jag tolkar bilden rätt så är den summeringen av en slutförd aktivitet, inte "in-ride display". Men ja, den borde kunna göras bättre och snyggare även som summering.
Roger_Edvinsson sa:DC Rainmaker uppdatering på den enhet en Betaanvändare skickade till honom
Routing verkar ju inte fungera för dc. Det är ju i princip det enda som den verkade grym på. Ingen app heller. Jag skulle bli förvånad om de överlever tre månader till
marten_larsson sa:Det var väl att ladda ner offline-kartor som inte funkade? Tyckte den såg helt okej ut men det verkar ju vara en bit kvar till den lanseras på riktigt...
Ja det brukar ju ske med android devicer.Rogerklassiker sa:Sen att den är byggd med Android system gör ju att de kan uppgradera den efter hand, programvaran finns ju där redan.
Rogerklassiker sa:Visst är de ytterst ansvariga. Med det menas ju inte att de kan påverka andra leverantörer. Den som lever får se helt enkelt...personligen hoppas jag på en kickass produkt.
Jensen sa:det är ju lite intressant hur de börjar solla ut funktioner som de skippar från början och som "ska komma senare"
Jensen sa:det är ju lite intressant hur de börjar solla ut funktioner som de skippar från början och som "ska komma senare"
Roger_Edvinsson sa:Fick i förra veckan ett mail där jag skulle bekräfta min adress inför leverans.
Om man inte svarade tog de det som ett ”tyst” ja och använde den de specificerat i mailet.
Men jag har för mig att de betalade tillbaka pengarna för någon månad sedan. ?
Skall bli ytterst spännande att följa om någon kommer få en av de betalda enheterna och om jag får en som ränta på utlånade pengar.
??
Scania123 sa:DC Rainmaker har provkört sin Karoo nu...
Läser man mellan raderna så blir det ganska uppenbart varför alla leveransförseningar har uppstått.
De har helt enkelt inte haft en fungerande mjukvara att stoppa i Karoon.
Förrens nu då den verkar funka hyggligt.
Som sagt, blir spännande att följa även om jag troligtvis inte kommer att köpa en oavsett.
gsb sa:Som om Garmins perfekt från början...
Jag tycker det är kul med nya prylar och jag har råd. Sen kanske det blir så att jag ändå går tillbaka till min Edge 1000, vem vet.
/Gunnar
gsb sa:Som om Garmins perfekt från början...
Jag tycker det är kul med nya prylar och jag har råd. Sen kanske det blir så att jag ändå går tillbaka till min Edge 1000, vem vet.
/Gunnar
Roger_Edvinsson sa:gsb sa:Som om Garmins perfekt från början...
/Gunnar
Garmin 1000 har varit för jäkla buggig mellan varven.
Nya 1030 är riktigt vass dock och jag har inte upplevt en enda bugg hittills.
Och visst är det kul med prylar men funktion går ändå före, speciellt innan skall använda träningsdatan för uppföljning.