Dirty_rider skrev:
-------------------------------------------------------
> Förövrigt skulle jag villa se att en liten
> 'flaggmarking' vid de trådar man själv har
> skrivit i och på så sätt lite snabbare kunna
> hitta tråden som man kladdade i utan att komma
> ihåg rubriken :)
En av de saker jag tänkte på med fler funktioner, att man lätt kan hitta trådar man själv skrivit i. Annan lösning är en knapp "Mina trådar" eller "Mina inlägg" som enkelt visar de trådar man skrivit i. Fungerar så på Sweclockers (tror jag det var). Kanon!
Och ni som är skeptiska till kategorier ("uppdelning"). En knapp med "Senaste inlägg", skulle presentera trådarna precis exakt som det är idag. Kronologisk ordning i en enda lång lista. Det är också bra ibland om man bara vill skumma igenom det senaste efter en lång dag på jobbet t ex.
Med lite ordning i form av kategorier (eller underforum) så kan man välja att presentera hur man vill ha informationen. Om man vill in och bläddra eller om man vill se det i en lång lista. Då har man ett val. Som det är nu är det bara som det är, en lång lista utan någon som helst ordning (förutom kronologisk) och där det skrivs inom klamrar vilken sorts kategori det är, t ex [OT], [1/2 OT],[Däck], [Ride], [Cross] osv. Bra om man vill kolla det senaste men frustrerande att försöka hitta något gammalt, om man vill in och kolla mek-tips t ex, ett underforum för det hade underlättat mycket.