Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
tja alla! blir en kortis för mi tar med barnen i cöklenkärran så det blir hyffsat lungt och hakar på till toppen för en fika tar de stora vägarna upp hoppas det e ok så kan ni andra brassa på från toppen sedan.
Kommer inte ihåg om jag frågat tidigare men hur lång brukar det bli där? Tänker på om det är nån ide att fälja med för mig. Min kondis är mega röten efter 20 med öl chips och cola hehe och på tok för mycket slappande. Men har tagit mig i hampan nu. Cyklar än så länge ganska korta sträckor.
aå vart man tebx igen vart lite för varm för att cökla runt änggårdsbergen med två barn i kärra.
trodde jag skulle tuppa av uppe på toppen men skamm den som ger sig.
vagt minne om en applåd tackar för den:)
Ja jag blev också nöjd med dagens runda, det kanske inte var en "Easy"-tur så mycket som en "Sloppy" med lite tokiga stigar där man skulle döööööö ifall man inte gick av cykeln ;)
Jag tror dessutom att de flesta fick se iaf någon stig som de inte varit på tidigare, mig inkluderat.