[Happy-easy] Göteborg 7/8 - inställd pga lathet

När det äntligen dyker upp en tur så är jag uppbokad kring den tiden. Senare på dagen hade passat mig bättre :-(

Aja, får hoppas någon mer tur snart dyker opp!

--
Rickard

Är i fel stad och dessutom sitter jag och dricker öl i bastun i skrivande stund. Kommer bli en lång natt :o)

Men vi får väl styra upp en tur på måndag och onsdag iaf. Förhoppningsvis kan vi synkronisera stumpjumper attack på onsdag Per? :-)

mehh. vaknade med ont i halsen, spöregn och framluft i bakdäcket... blir nog ingen cykling för mig!

inomhusdag med dålig action står på schemat och 3x jason statham ligger redan i torrent-kön!

Hade du haft bättre framförhållning med tur-annonseringen hade det förmodligen varit solsken, rätt luft i däcken och form-toppat!

:(

(Krya på dig)

Tog en slappetur i änggårdsbergen med enda mål att köra sandiga och blodiga. På vägen tränade vi lite dropp vid eldplatsen där det finns ved. Lite lurigt när man hoppade från en vinkel då landningen sluttar och underlaget ser ut att vara hårdpackad jord. I själva verket ligger det bara lite jord ovanpå en blankhal häll. Men det gick bra :o)

easy20110807.png

easy20110807heightmap.png

Onyx skrev:
-------------------------------------------------------
> underscore:
>
> Hoppas du inte blev trött av dagens tur. Vad
> sägs om en tur imorgon?

Tjo. Jag är på. Tänkte mig hisingen (tar inte med mig hojjen till jobbet) från bjurslätts torg 18.

Avvaktar med att skapa tråd ifall Karsten är sugen, annars gör jag en imorgon.

Tillbaka
Topp