Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag är fortfarande rookie och jag åker med.......Häng med vettja, det värsta som kan hända är att du ligger näst sist strax framför mig :). På easyrides väntar man in alla och låter alla andas ut innan man tar de tekniska partierna. Stor varning dock....Det är beroendeframkallande.
MVH
Magnus
tropfrog skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag är fortfarande rookie och jag åker
> med.......Häng med vettja, det värsta som kan
> hända är att du ligger näst sist strax framför
> mig :)
Du hade väl bra fart sist, och inga problem att hänga med?
Regn? Enligt YR så ska det regna till 1700 och 1800 kommer solen. Perfekt! Rötter och berghällar blir lite mer intressanta när det har regnat i 5 timmar.
blåser från väst och i Frölunda är det sol. Dvs blir finnt i Skatås vid 18 tiden även om det säkert blir lite blött på marken. Man behöver ju inte sätta ned foten när man cyklar...
Tack alla för en givande och intressant tur ikväll. Blev en del insidenter i de hala föret men hopppas alla inblandade klarade sig ok. Själv har man lagt till några blåmärken och ett getingstick till samlingen... fast de va dom som blev värre drabbad av de svart/gula ilskna djuren..
Tack stenmark för guidningen!!!
Syns nästa easy ride!
//jocke.
Broken Arrow Peter skrev:
-------------------------------------------------------
> Tack Stenmark och gänget. Härligt som vanligt
> och inget regn. Får snart börja leta fram
> pannlampan tror jag. Ska väl klara sig någon
> månad till eller?
>
> Peter S